Toggle navigation
صفحه اصلی
مرور
شماره جاری
بر اساس شمارههای نشریه
بر اساس نویسندگان
بر اساس موضوعات
نمایه نویسندگان
نمایه کلیدواژه ها
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
اهداف و چشم انداز
اعضای هیات تحریریه
اصول اخلاقی انتشار مقاله
بانک ها و نمایه نامه ها
پیوندهای مفید
پرسشهای متداول
فرایند پذیرش مقالات
اطلاعات آماری نشریه
اخبار و اعلانات
راهنمای نویسندگان
ارسال مقاله
داوران
تماس با ما
ورود به سامانه
ورود به سامانه
ثبت نام
English
کلیدواژهها =
مفهوم عدد منفی
تعداد مقالات:
1
بررسی بدفهمی های دانش آموزان پایه هفتم در مورد برداشت آنها از مفهوم اعداد منفی در درس ریاضی
دوره 3، شماره 1، خرداد 1403، صفحه
1-29
10.22034/cipj.2024.60293.1116
شایسته رضائی؛ هوشنگ فریدونی
مشاهده مقاله
اصل مقاله
1.09 M
مقالات آماده انتشار
شماره جاری
شمارههای پیشین نشریه
دوره 3 (1403)
دوره 2 (1402)
دوره 1 (1401)