• صفحه اصلی
  • مرور
    • شماره جاری
    • بر اساس شماره‌های نشریه
    • بر اساس نویسندگان
    • بر اساس موضوعات
    • نمایه نویسندگان
    • نمایه کلیدواژه ها
  • اطلاعات نشریه
    • درباره نشریه
    • اهداف و چشم انداز
    • اعضای هیات تحریریه
    • اصول اخلاقی انتشار مقاله
    • بانک ها و نمایه نامه ها
    • پیوندهای مفید
    • پرسش‌های متداول
    • فرایند پذیرش مقالات
    • اطلاعات آماری نشریه
    • اخبار و اعلانات
  • راهنمای نویسندگان
  • ارسال مقاله
  • داوران
  • تماس با ما
  • ورود به سامانه
    • ورود به سامانه
    • ثبت نام
  • English
دوره و شماره: دوره 5، شماره 1 - شماره پیاپی 17، خرداد 1405 
تعداد مقالات: 3

مقاله پژوهشی

بررسی میزان انطباق پذیری مؤلفه های تربیت اجتماعی کتاب مطالعات اجتماعی پایه ششم ابتدایی با واقعیت های اجتماعی

10.22034/cipj.2022.53659.1068

داود طهماسب زاده شیخلار؛ زهرا صفی اقدم؛ علی ایمان زاده

  • مشاهده مقاله

پدیدارنگاری فهم و ادراک معلمان از مفاهیم برنامه درسی و برنامه‌ریزی درسی

10.22034/cipj.2025.65834.1228

جمال سلیمی؛ علی امینی باغ؛ عهدیه قبادی

  • مشاهده مقاله

شناسایی عوامل تاثیرگذار بر تفکر نقادانه در بین دانشجویان مهندسی: یک پژوهش روش‌های آمیخته اکتشافی

10.22034/cipj.2025.64534.1249

زهرا اکبری پردنجانی؛ اکرم حسیینیان؛ کیوان صالحی؛ محمد جوادی پور

  • مشاهده مقاله

برنامه درسی و آموزش یادگیرنده محور
  • مقالات آماده انتشار
  • شماره جاری

شماره‌های پیشین نشریه

دوره 5 (1405)
شماره 1
دوره 4 (1404)
دوره 3 (1403)
دوره 2 (1402)
دوره 1 (1401)

دسترسی سریع

  • صفحه اصلی
  • درباره نشریه
  • اعضای هیات تحریریه
  • ارسال مقاله
  • تماس با ما
  • نقشه سایت

آخرین اخبار

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.

اشتراک خبرنامه

برای دریافت اخبار و اطلاعیه های مهم نشریه در خبرنامه نشریه مشترک شوید.

  • © سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب