ا
-
اکبری پردنجانی، زهرا
شناسایی عوامل تاثیرگذار بر تفکر نقادانه در بین دانشجویان مهندسی: یک پژوهش روشهای آمیخته اکتشافی [دوره 5، شماره 1، 1405]
-
ایمان زاده، علی
بررسی میزان انطباق پذیری مؤلفه های تربیت اجتماعی کتاب مطالعات اجتماعی پایه ششم ابتدایی با واقعیت های اجتماعی [دوره 5، شماره 1، 1405]
-
امینی باغ، علی
پدیدارنگاری فهم و ادراک معلمان از مفاهیم برنامه درسی و برنامهریزی درسی [دوره 5، شماره 1، 1405]
ج
-
جوادی پور، محمد
شناسایی عوامل تاثیرگذار بر تفکر نقادانه در بین دانشجویان مهندسی: یک پژوهش روشهای آمیخته اکتشافی [دوره 5، شماره 1، 1405]
ح
-
حسیینیان، اکرم
شناسایی عوامل تاثیرگذار بر تفکر نقادانه در بین دانشجویان مهندسی: یک پژوهش روشهای آمیخته اکتشافی [دوره 5، شماره 1، 1405]
س
-
سلیمی، جمال
پدیدارنگاری فهم و ادراک معلمان از مفاهیم برنامه درسی و برنامهریزی درسی [دوره 5، شماره 1، 1405]
ص
-
صالحی، کیوان
شناسایی عوامل تاثیرگذار بر تفکر نقادانه در بین دانشجویان مهندسی: یک پژوهش روشهای آمیخته اکتشافی [دوره 5، شماره 1، 1405]
-
صفی اقدم، زهرا
بررسی میزان انطباق پذیری مؤلفه های تربیت اجتماعی کتاب مطالعات اجتماعی پایه ششم ابتدایی با واقعیت های اجتماعی [دوره 5، شماره 1، 1405]
ط
-
طهماسب زاده شیخلار، داود
بررسی میزان انطباق پذیری مؤلفه های تربیت اجتماعی کتاب مطالعات اجتماعی پایه ششم ابتدایی با واقعیت های اجتماعی [دوره 5، شماره 1، 1405]
ق
-
قبادی، عهدیه
پدیدارنگاری فهم و ادراک معلمان از مفاهیم برنامه درسی و برنامهریزی درسی [دوره 5، شماره 1، 1405]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد