آ
-
آموزش ابتدایی ایران
امکانسنجی کاربست هوش مصنوعی در آموزش ابتدایی ایران [دوره 4، شماره 1، 1404]
-
آموزش ریاضی
شایستگیهای مورد نیاز معلمان ریاضی کارآمد: از دیدگاه دانشجو-معلمان رشته آموزش ریاضی [دوره 4، شماره 1، 1404]
ا
-
اعتیاد به اینترنت
رابطه خودکارآمدی و اعتیاد به اینترنت با اهمال کاری تحصیلی نوجوانان به واسطه خودتنظیمی [دوره 4، شماره 1، 1404]
-
امکانسنجی
امکانسنجی کاربست هوش مصنوعی در آموزش ابتدایی ایران [دوره 4، شماره 1، 1404]
-
اهمال کاری تحصیلی
رابطه خودکارآمدی و اعتیاد به اینترنت با اهمال کاری تحصیلی نوجوانان به واسطه خودتنظیمی [دوره 4، شماره 1، 1404]
ب
-
برنامه درسی
شاخصهای محتوا در برنامه درسی دانش فناوری رشته آموزش ابتدایی و میزان توجه به آنها [دوره 4، شماره 1، 1404]
خ
-
خودتنظیمی
رابطه خودکارآمدی و اعتیاد به اینترنت با اهمال کاری تحصیلی نوجوانان به واسطه خودتنظیمی [دوره 4، شماره 1، 1404]
-
خودکارآمدی
رابطه خودکارآمدی و اعتیاد به اینترنت با اهمال کاری تحصیلی نوجوانان به واسطه خودتنظیمی [دوره 4، شماره 1، 1404]
د
-
دانش فناوری
شاخصهای محتوا در برنامه درسی دانش فناوری رشته آموزش ابتدایی و میزان توجه به آنها [دوره 4، شماره 1، 1404]
-
دانشگاه فرهنگیان
شاخصهای محتوا در برنامه درسی دانش فناوری رشته آموزش ابتدایی و میزان توجه به آنها [دوره 4، شماره 1، 1404]
-
دوره آموزش ابتدایی
شاخصهای محتوا در برنامه درسی دانش فناوری رشته آموزش ابتدایی و میزان توجه به آنها [دوره 4، شماره 1، 1404]
ر
-
روشهای تدریس
شایستگیهای مورد نیاز معلمان ریاضی کارآمد: از دیدگاه دانشجو-معلمان رشته آموزش ریاضی [دوره 4، شماره 1، 1404]
ش
-
شایستگیها
شایستگیهای مورد نیاز معلمان ریاضی کارآمد: از دیدگاه دانشجو-معلمان رشته آموزش ریاضی [دوره 4، شماره 1، 1404]
م
-
محتوا
شاخصهای محتوا در برنامه درسی دانش فناوری رشته آموزش ابتدایی و میزان توجه به آنها [دوره 4، شماره 1، 1404]
-
معلم ریاضی
شایستگیهای مورد نیاز معلمان ریاضی کارآمد: از دیدگاه دانشجو-معلمان رشته آموزش ریاضی [دوره 4، شماره 1، 1404]
-
مهارت معلمی
شایستگیهای مورد نیاز معلمان ریاضی کارآمد: از دیدگاه دانشجو-معلمان رشته آموزش ریاضی [دوره 4، شماره 1، 1404]
ه
-
هوش مصنوعی
امکانسنجی کاربست هوش مصنوعی در آموزش ابتدایی ایران [دوره 4، شماره 1، 1404]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد