نمایه نویسندگان

ا

  • استادحسنلو، حسین عوامل موثر بر مشارکت فعال والدین در امر آموزش و پرورش و توانبخشی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 82-94]
  • اسفیجانی، اعظم بررسی اثربخشی داستان و خودتوضیحی بازی دیجیتال بر یادگیری، درگیری تحصیلی در درس ریاضی دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 66-87]
  • اکبری، فهیمه ارزشیابی وضعیت اجرای آموزش در دوره متوسطه اول شهر تبریز براساس ابعاد برابری دیجیتالی در شرایط کرونایی [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 18-32]

ب

  • بدری گرگری، رحیم عوامل موثر بر مشارکت فعال والدین در امر آموزش و پرورش و توانبخشی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 82-94]
  • برات دستجردی، نگین بررسی اثربخشی داستان و خودتوضیحی بازی دیجیتال بر یادگیری، درگیری تحصیلی در درس ریاضی دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 66-87]
  • برقی، عیسی آسیب‏ شناسی برنامه ‏ی درسی ریاضی دوره‏ ی ابتدایی بر اساس مولفه ‏های برنامه‏ ی درسی [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 1-17]

پ

  • پیری، موسی آسیب‏ شناسی برنامه ‏ی درسی ریاضی دوره‏ ی ابتدایی بر اساس مولفه ‏های برنامه‏ ی درسی [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 1-17]

ت

  • تقی پور، کیومرث ارزشیابی وضعیت اجرای آموزش در دوره متوسطه اول شهر تبریز براساس ابعاد برابری دیجیتالی در شرایط کرونایی [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 18-32]
  • تیمورزاده، سمیرا ارزشیابی برنامه‌های تلویزیونی شبکه آموزش: مطالعه موردی درس ریاضی [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 33-49]

ج

  • جعفری نژاد، حجت آسیب شناسی آموزش دوره کارشناسی ارشد رشته مدیریت آموزشی (مطالعه موردی: دانشگاه علوم انتظامی) [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 50-65]
  • جعفری نژاد، هادی آسیب شناسی آموزش دوره کارشناسی ارشد رشته مدیریت آموزشی (مطالعه موردی: دانشگاه علوم انتظامی) [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 50-65]

د

  • دهقان زاده، حجت ارزشیابی برنامه‌های تلویزیونی شبکه آموزش: مطالعه موردی درس ریاضی [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 33-49]

ر

  • رضائی، شایسته بررسی بدفهمی های دانش آموزان پایه هفتم در مورد برداشت آنها از مفهوم اعداد منفی در درس ریاضی [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 1-29]

س

  • سالار، روح الله آسیب شناسی آموزش دوره کارشناسی ارشد رشته مدیریت آموزشی (مطالعه موردی: دانشگاه علوم انتظامی) [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 50-65]

ص

  • صالحی نجف آبادی، فاطمه بررسی اثربخشی داستان و خودتوضیحی بازی دیجیتال بر یادگیری، درگیری تحصیلی در درس ریاضی دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 66-87]
  • صلاحیان، افشین واکاوی موانع تحقق تفکر انتقادی در گستره تعلیم و تربیت [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 30-50]

ط

  • طباطبا، نگارالسادات ارزشیابی برنامه درسی علوم تجربی پایه هشتم به روش خبرگی و نقادی تربیتی [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 95-128]

غ

  • غریبی، حسن واکاوی موانع تحقق تفکر انتقادی در گستره تعلیم و تربیت [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 30-50]

ف

  • فریدونی، هوشنگ بررسی بدفهمی های دانش آموزان پایه هفتم در مورد برداشت آنها از مفهوم اعداد منفی در درس ریاضی [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 1-29]
  • فضلعلی زاده، رضا تاثیر مولفه های رویکرد انتقادی بر پیشرفت تحصیلی درس علوم تجربی پایه چهارم دانش آموزان دختر دوره ابتدایی تهران [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 51-67]

ق

  • قصاب زاده، جواد آسیب‏ شناسی برنامه ‏ی درسی ریاضی دوره‏ ی ابتدایی بر اساس مولفه ‏های برنامه‏ ی درسی [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 1-17]

ک

  • کربلایی کامران، سعیده وضعیت تمایل به استفاده از تکنولوژی در تدریس در میان معلمان زبان انگلیسی با رویکرد یادگیری تلفیقی [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 68-81]

م

  • محمدحسنی، نسرین وضعیت تمایل به استفاده از تکنولوژی در تدریس در میان معلمان زبان انگلیسی با رویکرد یادگیری تلفیقی [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 68-81]
  • مرادویسی، جهانگیر واکاوی موانع تحقق تفکر انتقادی در گستره تعلیم و تربیت [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 30-50]
  • میرزائی، فرزانه ارزشیابی برنامه درسی علوم تجربی پایه هشتم به روش خبرگی و نقادی تربیتی [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 95-128]
  • مرندی حیدرلو، مریم بازنمائی معنائی ادراکات و توصیفات معلمان و مدیران از طرح جابر در مقطع ابتدائی و چالشهای فراروی آن [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 88-102]
  • مهدوی نسب، یوسف وضعیت تمایل به استفاده از تکنولوژی در تدریس در میان معلمان زبان انگلیسی با رویکرد یادگیری تلفیقی [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 68-81]

ن

  • نادریان، آرام واکاوی موانع تحقق تفکر انتقادی در گستره تعلیم و تربیت [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 30-50]
  • نعمتی، شهروز عوامل موثر بر مشارکت فعال والدین در امر آموزش و پرورش و توانبخشی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 82-94]
  • نیلی، محمدرضا ارزشیابی برنامه درسی علوم تجربی پایه هشتم به روش خبرگی و نقادی تربیتی [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 95-128]
  • نوظهوربخشایش، مریم ارزشیابی وضعیت اجرای آموزش در دوره متوسطه اول شهر تبریز براساس ابعاد برابری دیجیتالی در شرایط کرونایی [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 18-32]