نمایه نویسندگان

آ

  • آیتی، محسن شناسایی شاخص‌ها و مؤلفه‌های یادگیری مادام‌العمر فراگیران : سنتزپژوهی براساس مدل روبرتس [دوره 3، شماره 4، 1403]
  • آژیده، وکیل پیش‏بینی مشغولیت تحصیلی دانشجویان بر اساس ادراک ازکلاس آنلاین، هیجان‌های کلاسی و خودکارآمدی رایانه. [دوره 3، شماره 3، 1403]

ا

  • ایزدپناه، امین شناسایی مؤلفه‌های تفکر فلسفی لیپمن در کتاب داستان شازده کوچولو [دوره 3، شماره 4، 1403]
  • استادحسنلو، حسین عوامل موثر بر مشارکت فعال والدین در امر آموزش و پرورش و توانبخشی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 82-94]
  • استادحسنلو، حسین پژوهش‌سراهای دانش‌آموزی: تحلیل پدیدارشناسانه چالش‌ها و فرصت‌ها [دوره 3، شماره 4، 1403]
  • اسدیان، سیروس شناسایی عوامل اثرگذار بر بروز و اجرای ارزشیابی‌های کاذب در فرآیندهای آموزشی مدارس [دوره 3، شماره 4، 1403]
  • اسفیجانی، اعظم بررسی اثربخشی داستان و خودتوضیحی بازی دیجیتال بر یادگیری، درگیری تحصیلی در درس ریاضی دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 66-87]
  • اکبری، علیرضا پژوهش‌سراهای دانش‌آموزی: تحلیل پدیدارشناسانه چالش‌ها و فرصت‌ها [دوره 3، شماره 4، 1403]
  • اکبری، فهیمه ارزشیابی وضعیت اجرای آموزش در دوره متوسطه اول شهر تبریز براساس ابعاد برابری دیجیتالی در شرایط کرونایی [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 18-32]
  • اکبری، محمد شناسایی شاخص‌ها و مؤلفه‌های یادگیری مادام‌العمر فراگیران : سنتزپژوهی براساس مدل روبرتس [دوره 3، شماره 4، 1403]
  • امانی طهرانی، محمود مشارکت کنندگان برنامه ریزی درسی مدرسه محور، روایت یک دهه تجربه مدرسه ای ابتدائی [دوره 3، شماره 3، 1403]

ب

  • باقری، محسن تأثیر بازی واقعیت جایگزین بر مهارت حل مسئله دانش آموزان کلاس چندپایه [دوره 3، شماره 3، 1403]
  • بدری گرگری، رحیم عوامل موثر بر مشارکت فعال والدین در امر آموزش و پرورش و توانبخشی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 82-94]
  • برات دستجردی، نگین بررسی اثربخشی داستان و خودتوضیحی بازی دیجیتال بر یادگیری، درگیری تحصیلی در درس ریاضی دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 66-87]
  • برقی، عیسی آسیب‏ شناسی برنامه ‏ی درسی ریاضی دوره‏ ی ابتدایی بر اساس مولفه ‏های برنامه‏ ی درسی [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 1-17]

پ

  • پیری، موسی آسیب‏ شناسی برنامه ‏ی درسی ریاضی دوره‏ ی ابتدایی بر اساس مولفه ‏های برنامه‏ ی درسی [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 1-17]

ت

  • ترتیفی زاده، نجمه مشارکت کنندگان برنامه ریزی درسی مدرسه محور، روایت یک دهه تجربه مدرسه ای ابتدائی [دوره 3، شماره 3، 1403]
  • تقی پور، کیومرث ارزشیابی وضعیت اجرای آموزش در دوره متوسطه اول شهر تبریز براساس ابعاد برابری دیجیتالی در شرایط کرونایی [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 18-32]
  • تیمورزاده، سمیرا ارزشیابی برنامه‌های تلویزیونی شبکه آموزش: مطالعه موردی درس ریاضی [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 33-49]

ج

  • جباری، سیده فاطمه تأثیر بازی واقعیت جایگزین بر مهارت حل مسئله دانش آموزان کلاس چندپایه [دوره 3، شماره 3، 1403]
  • جعفری نژاد، حجت آسیب شناسی آموزش دوره کارشناسی ارشد رشته مدیریت آموزشی (مطالعه موردی: دانشگاه علوم انتظامی) [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 50-65]
  • جعفری نژاد، هادی آسیب شناسی آموزش دوره کارشناسی ارشد رشته مدیریت آموزشی (مطالعه موردی: دانشگاه علوم انتظامی) [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 50-65]

ح

  • حافظیان، مریم اثربخشی آموزش حل مسئله شناختی اجتماعی بر خودتنظیمی تحصیلی و راهبردهای مقابله‌ای دانش‌آموزان با اضطراب ریاضی [دوره 3، شماره 4، 1403]

خ

  • خوشبخت، فریبا شناسایی مؤلفه‌های تفکر فلسفی لیپمن در کتاب داستان شازده کوچولو [دوره 3، شماره 4، 1403]

د

  • دادخواه، الهه اثربخشی آموزش حل مسئله شناختی اجتماعی بر خودتنظیمی تحصیلی و راهبردهای مقابله‌ای دانش‌آموزان با اضطراب ریاضی [دوره 3، شماره 4، 1403]
  • دلروز، کاظم پیش‏بینی مشغولیت تحصیلی دانشجویان بر اساس ادراک ازکلاس آنلاین، هیجان‌های کلاسی و خودکارآمدی رایانه. [دوره 3، شماره 3، 1403]
  • دهرویه، شهربانو اثربخشی آموزش حل مسئله شناختی اجتماعی بر خودتنظیمی تحصیلی و راهبردهای مقابله‌ای دانش‌آموزان با اضطراب ریاضی [دوره 3، شماره 4، 1403]
  • دهقان زاده، حجت ارزشیابی برنامه‌های تلویزیونی شبکه آموزش: مطالعه موردی درس ریاضی [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 33-49]

ر

  • رزاقیان، سیده طاهره اثربخشی آموزش حل مسئله شناختی اجتماعی بر خودتنظیمی تحصیلی و راهبردهای مقابله‌ای دانش‌آموزان با اضطراب ریاضی [دوره 3، شماره 4، 1403]
  • رضائی، شایسته بررسی بدفهمی های دانش آموزان پایه هفتم در مورد برداشت آنها از مفهوم اعداد منفی در درس ریاضی [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 1-29]

ز

  • زارعان، مصطفی نقش واسطه ای اهمال‌کاری تحصیلی در رابطه بین علائم نارسایی توجه/ فزون‌کنشی و ضرب‌آهنگ شناختی کند با عملکرد تحصیلی دانش آموزان دوره متوسطه اول [دوره 3، شماره 3، 1403]

س

  • سالار، روح الله آسیب شناسی آموزش دوره کارشناسی ارشد رشته مدیریت آموزشی (مطالعه موردی: دانشگاه علوم انتظامی) [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 50-65]
  • سالارصادقی، مهدی تجارب زیسته معلمان ابتدایی از اجرای ارزشیابی کیفی-توصیفی در آموزش مجازی دوران همه گیری کووید-۱۹: یک مطالعه پدیدارشناسانه [دوره 3، شماره 3، 1403]

ش

  • شادبافی، محمد نقش واسطه ای اهمال‌کاری تحصیلی در رابطه بین علائم نارسایی توجه/ فزون‌کنشی و ضرب‌آهنگ شناختی کند با عملکرد تحصیلی دانش آموزان دوره متوسطه اول [دوره 3، شماره 3، 1403]
  • شیخ احمدی، سید سهراب شناسایی عوامل اثرگذار بر بروز و اجرای ارزشیابی‌های کاذب در فرآیندهای آموزشی مدارس [دوره 3، شماره 4، 1403]
  • شمشیری، بابک شناسایی مؤلفه‌های تفکر فلسفی لیپمن در کتاب داستان شازده کوچولو [دوره 3، شماره 4، 1403]

ص

  • صالحی نجف آبادی، فاطمه بررسی اثربخشی داستان و خودتوضیحی بازی دیجیتال بر یادگیری، درگیری تحصیلی در درس ریاضی دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 66-87]
  • صلاحیان، افشین واکاوی موانع تحقق تفکر انتقادی در گستره تعلیم و تربیت [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 30-50]

ط

  • طباطبا، نگارالسادات ارزشیابی برنامه درسی علوم تجربی پایه هشتم به روش خبرگی و نقادی تربیتی [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 95-128]

ع

  • عباسی، عفت مشارکت کنندگان برنامه ریزی درسی مدرسه محور، روایت یک دهه تجربه مدرسه ای ابتدائی [دوره 3، شماره 3، 1403]
  • علی پور، محمد تجارب زیسته معلمان ابتدایی از اجرای ارزشیابی کیفی-توصیفی در آموزش مجازی دوران همه گیری کووید-۱۹: یک مطالعه پدیدارشناسانه [دوره 3، شماره 3، 1403]

غ

  • غریبی، حسن واکاوی موانع تحقق تفکر انتقادی در گستره تعلیم و تربیت [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 30-50]

ف

  • فرجی، زاهد چیره دستان در کلاس‌های چندپایه: رمز ماندگاری معلمان با تجربه [دوره 3، شماره 3، 1403]
  • فریدونی، هوشنگ بررسی بدفهمی های دانش آموزان پایه هفتم در مورد برداشت آنها از مفهوم اعداد منفی در درس ریاضی [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 1-29]
  • فضلعلی زاده، رضا تاثیر مولفه های رویکرد انتقادی بر پیشرفت تحصیلی درس علوم تجربی پایه چهارم دانش آموزان دختر دوره ابتدایی تهران [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 51-67]

ق

  • قاسمی، سیدعلیرضا تجارب زیسته معلمان ابتدایی از اجرای ارزشیابی کیفی-توصیفی در آموزش مجازی دوران همه گیری کووید-۱۹: یک مطالعه پدیدارشناسانه [دوره 3، شماره 3، 1403]
  • قصاب زاده، جواد آسیب‏ شناسی برنامه ‏ی درسی ریاضی دوره‏ ی ابتدایی بر اساس مولفه ‏های برنامه‏ ی درسی [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 1-17]

ک

  • کربلایی کامران، سعیده وضعیت تمایل به استفاده از تکنولوژی در تدریس در میان معلمان زبان انگلیسی با رویکرد یادگیری تلفیقی [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 68-81]

م

  • محمدی، الناز نقش واسطه ای اهمال‌کاری تحصیلی در رابطه بین علائم نارسایی توجه/ فزون‌کنشی و ضرب‌آهنگ شناختی کند با عملکرد تحصیلی دانش آموزان دوره متوسطه اول [دوره 3، شماره 3، 1403]
  • محمدحسنی، نسرین وضعیت تمایل به استفاده از تکنولوژی در تدریس در میان معلمان زبان انگلیسی با رویکرد یادگیری تلفیقی [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 68-81]
  • محمودی، فیروز پژوهش‌سراهای دانش‌آموزی: تحلیل پدیدارشناسانه چالش‌ها و فرصت‌ها [دوره 3، شماره 4، 1403]
  • محمودی بورنگ، محمد شناسایی شاخص‌ها و مؤلفه‌های یادگیری مادام‌العمر فراگیران : سنتزپژوهی براساس مدل روبرتس [دوره 3، شماره 4، 1403]
  • میری، مینو تجارب زیسته معلمان ابتدایی از اجرای ارزشیابی کیفی-توصیفی در آموزش مجازی دوران همه گیری کووید-۱۹: یک مطالعه پدیدارشناسانه [دوره 3، شماره 3، 1403]
  • مرادویسی، جهانگیر واکاوی موانع تحقق تفکر انتقادی در گستره تعلیم و تربیت [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 30-50]
  • مردان اربط، فاطمه بازنمایی تجارب زیسته معلمان ابتدایی از تربیت تمام ساحتی و راهکارهای تحقق آن : مطالعه ای به روش پدیدار شناختی [دوره 3، شماره 4، 1403]
  • میرزائی، فرزانه ارزشیابی برنامه درسی علوم تجربی پایه هشتم به روش خبرگی و نقادی تربیتی [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 95-128]
  • مرندی حیدرلو، مریم بازنمائی معنائی ادراکات و توصیفات معلمان و مدیران از طرح جابر در مقطع ابتدائی و چالشهای فراروی آن [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 88-102]
  • مرندی حیدرلو، مریم بازنمایی تجارب زیسته معلمان ابتدایی از تربیت تمام ساحتی و راهکارهای تحقق آن : مطالعه ای به روش پدیدار شناختی [دوره 3، شماره 4، 1403]
  • مسلمی، فهیمه شناسایی مؤلفه‌های تفکر فلسفی لیپمن در کتاب داستان شازده کوچولو [دوره 3، شماره 4، 1403]
  • منصوری، سیروس تأثیر بازی واقعیت جایگزین بر مهارت حل مسئله دانش آموزان کلاس چندپایه [دوره 3، شماره 3، 1403]
  • مهدوی نسب، یوسف وضعیت تمایل به استفاده از تکنولوژی در تدریس در میان معلمان زبان انگلیسی با رویکرد یادگیری تلفیقی [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 68-81]
  • موسوی، سیده سعیده پیش‏بینی مشغولیت تحصیلی دانشجویان بر اساس ادراک ازکلاس آنلاین، هیجان‌های کلاسی و خودکارآمدی رایانه. [دوره 3، شماره 3، 1403]

ن

  • نادریان، آرام واکاوی موانع تحقق تفکر انتقادی در گستره تعلیم و تربیت [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 30-50]
  • نعمتی، شهروز عوامل موثر بر مشارکت فعال والدین در امر آموزش و پرورش و توانبخشی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 82-94]
  • نیکدل، فریبرز پیش‏بینی مشغولیت تحصیلی دانشجویان بر اساس ادراک ازکلاس آنلاین، هیجان‌های کلاسی و خودکارآمدی رایانه. [دوره 3، شماره 3، 1403]
  • نیک‌نام، زهرا مشارکت کنندگان برنامه ریزی درسی مدرسه محور، روایت یک دهه تجربه مدرسه ای ابتدائی [دوره 3، شماره 3، 1403]
  • نیلی، محمدرضا ارزشیابی برنامه درسی علوم تجربی پایه هشتم به روش خبرگی و نقادی تربیتی [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 95-128]
  • نوظهوربخشایش، مریم ارزشیابی وضعیت اجرای آموزش در دوره متوسطه اول شهر تبریز براساس ابعاد برابری دیجیتالی در شرایط کرونایی [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 18-32]

ی

  • یاری قلی، بهبود شناسایی عوامل اثرگذار بر بروز و اجرای ارزشیابی‌های کاذب در فرآیندهای آموزشی مدارس [دوره 3، شماره 4، 1403]