نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آسیب شناسی آسیب شناسی آموزش دوره کارشناسی ارشد رشته مدیریت آموزشی (مطالعه موردی: دانشگاه علوم انتظامی) [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 50-65]
  • آسیب‌شناسی آسیب‏ شناسی برنامه ‏ی درسی ریاضی دوره‏ ی ابتدایی بر اساس مولفه ‏های برنامه‏ ی درسی [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 1-17]
  • آموزش واکاوی موانع تحقق تفکر انتقادی در گستره تعلیم و تربیت [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 30-50]
  • آموزش آسیب شناسی آموزش دوره کارشناسی ارشد رشته مدیریت آموزشی (مطالعه موردی: دانشگاه علوم انتظامی) [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 50-65]
  • آموزش شناسایی شاخص‌ها و مؤلفه‌های یادگیری مادام‌العمر فراگیران : سنتزپژوهی براساس مدل روبرتس [دوره 3، شماره 4، 1403]
  • آموزش الکترونیکی ارزشیابی وضعیت اجرای آموزش در دوره متوسطه اول شهر تبریز براساس ابعاد برابری دیجیتالی در شرایط کرونایی [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 18-32]
  • آموزش مجازی تجارب زیسته معلمان ابتدایی از اجرای ارزشیابی کیفی-توصیفی در آموزش مجازی دوران همه گیری کووید-۱۹: یک مطالعه پدیدارشناسانه [دوره 3، شماره 3، 1403]
  • آموزگاران شناسایی عوامل اثرگذار بر بروز و اجرای ارزشیابی‌های کاذب در فرآیندهای آموزشی مدارس [دوره 3، شماره 4، 1403]

ا

  • ادراک از کلاس پیش‏بینی مشغولیت تحصیلی دانشجویان بر اساس ادراک ازکلاس آنلاین، هیجان‌های کلاسی و خودکارآمدی رایانه. [دوره 3، شماره 3، 1403]
  • ارزشیابی ارزشیابی برنامه درسی علوم تجربی پایه هشتم به روش خبرگی و نقادی تربیتی [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 95-128]
  • ارزشیابی ارزشیابی برنامه‌های تلویزیونی شبکه آموزش: مطالعه موردی درس ریاضی [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 33-49]
  • ارزشیابی کاذب شناسایی عوامل اثرگذار بر بروز و اجرای ارزشیابی‌های کاذب در فرآیندهای آموزشی مدارس [دوره 3، شماره 4، 1403]
  • ارزشیابی کیفی توصیفی تجارب زیسته معلمان ابتدایی از اجرای ارزشیابی کیفی-توصیفی در آموزش مجازی دوران همه گیری کووید-۱۹: یک مطالعه پدیدارشناسانه [دوره 3، شماره 3، 1403]
  • اضطراب ریاضی اثربخشی آموزش حل مسئله شناختی اجتماعی بر خودتنظیمی تحصیلی و راهبردهای مقابله‌ای دانش‌آموزان با اضطراب ریاضی [دوره 3، شماره 4، 1403]
  • اهمال‌کاری تحصیلی نقش واسطه ای اهمال‌کاری تحصیلی در رابطه بین علائم نارسایی توجه/ فزون‌کنشی و ضرب‌آهنگ شناختی کند با عملکرد تحصیلی دانش آموزان دوره متوسطه اول [دوره 3، شماره 3، 1403]

ب

  • بازی دیجیتال بررسی اثربخشی داستان و خودتوضیحی بازی دیجیتال بر یادگیری، درگیری تحصیلی در درس ریاضی دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 66-87]
  • بازنمائی معنائی بازنمائی معنائی ادراکات و توصیفات معلمان و مدیران از طرح جابر در مقطع ابتدائی و چالشهای فراروی آن [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 88-102]
  • بدفهمی بررسی بدفهمی های دانش آموزان پایه هفتم در مورد برداشت آنها از مفهوم اعداد منفی در درس ریاضی [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 1-29]
  • برابری دیجیتالی ارزشیابی وضعیت اجرای آموزش در دوره متوسطه اول شهر تبریز براساس ابعاد برابری دیجیتالی در شرایط کرونایی [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 18-32]
  • برنامه درسی واکاوی موانع تحقق تفکر انتقادی در گستره تعلیم و تربیت [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 30-50]
  • برنامه درسی شناسایی شاخص‌ها و مؤلفه‌های یادگیری مادام‌العمر فراگیران : سنتزپژوهی براساس مدل روبرتس [دوره 3، شماره 4، 1403]
  • برنامه درسی علوم تجربی ارزشیابی برنامه درسی علوم تجربی پایه هشتم به روش خبرگی و نقادی تربیتی [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 95-128]
  • برنامه‌ی درسی ملی آسیب‏ شناسی برنامه ‏ی درسی ریاضی دوره‏ ی ابتدایی بر اساس مولفه ‏های برنامه‏ ی درسی [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 1-17]
  • برنامه ریزی درسی مدرسه محور مشارکت کنندگان برنامه ریزی درسی مدرسه محور، روایت یک دهه تجربه مدرسه ای ابتدائی [دوره 3، شماره 3، 1403]

پ

  • پایه هشتم ارزشیابی برنامه درسی علوم تجربی پایه هشتم به روش خبرگی و نقادی تربیتی [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 95-128]
  • پایه هفتم بررسی بدفهمی های دانش آموزان پایه هفتم در مورد برداشت آنها از مفهوم اعداد منفی در درس ریاضی [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 1-29]
  • پدیدارشناسی تجارب زیسته معلمان ابتدایی از اجرای ارزشیابی کیفی-توصیفی در آموزش مجازی دوران همه گیری کووید-۱۹: یک مطالعه پدیدارشناسانه [دوره 3، شماره 3، 1403]
  • پدیدارشناسی چیره دستان در کلاس‌های چندپایه: رمز ماندگاری معلمان با تجربه [دوره 3، شماره 3، 1403]
  • پژوهش دانش آموزی پژوهش‌سراهای دانش‌آموزی: تحلیل پدیدارشناسانه چالش‌ها و فرصت‌ها [دوره 3، شماره 4، 1403]
  • پژوهش سراهای دانش آموزی پژوهش‌سراهای دانش‌آموزی: تحلیل پدیدارشناسانه چالش‌ها و فرصت‌ها [دوره 3، شماره 4، 1403]
  • پیشرفت تحصیلی تاثیر مولفه های رویکرد انتقادی بر پیشرفت تحصیلی درس علوم تجربی پایه چهارم دانش آموزان دختر دوره ابتدایی تهران [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 51-67]

ت

  • تجارب زیسته مدیران پژوهش‌سراهای دانش‌آموزی: تحلیل پدیدارشناسانه چالش‌ها و فرصت‌ها [دوره 3، شماره 4، 1403]
  • تجارب معلمان مشارکت کنندگان برنامه ریزی درسی مدرسه محور، روایت یک دهه تجربه مدرسه ای ابتدائی [دوره 3، شماره 3، 1403]
  • تربیت تمام ساحتی بازنمایی تجارب زیسته معلمان ابتدایی از تربیت تمام ساحتی و راهکارهای تحقق آن : مطالعه ای به روش پدیدار شناختی [دوره 3، شماره 4، 1403]
  • تفکر فلسفی شناسایی مؤلفه‌های تفکر فلسفی لیپمن در کتاب داستان شازده کوچولو [دوره 3، شماره 4، 1403]
  • توانبخشی عوامل موثر بر مشارکت فعال والدین در امر آموزش و پرورش و توانبخشی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 82-94]

ح

  • حل مسئله شناختی‌اجتماعی اثربخشی آموزش حل مسئله شناختی اجتماعی بر خودتنظیمی تحصیلی و راهبردهای مقابله‌ای دانش‌آموزان با اضطراب ریاضی [دوره 3، شماره 4، 1403]

خ

  • خبرگی و نقادی ارزشیابی برنامه درسی علوم تجربی پایه هشتم به روش خبرگی و نقادی تربیتی [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 95-128]
  • خودتنظیمی‌ تحصیلی اثربخشی آموزش حل مسئله شناختی اجتماعی بر خودتنظیمی تحصیلی و راهبردهای مقابله‌ای دانش‌آموزان با اضطراب ریاضی [دوره 3، شماره 4، 1403]
  • خودتوضیحی بررسی اثربخشی داستان و خودتوضیحی بازی دیجیتال بر یادگیری، درگیری تحصیلی در درس ریاضی دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 66-87]
  • خودکارآمدی رایانه پیش‏بینی مشغولیت تحصیلی دانشجویان بر اساس ادراک ازکلاس آنلاین، هیجان‌های کلاسی و خودکارآمدی رایانه. [دوره 3، شماره 3، 1403]

د

  • داستان بررسی اثربخشی داستان و خودتوضیحی بازی دیجیتال بر یادگیری، درگیری تحصیلی در درس ریاضی دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 66-87]
  • داستان شناسایی مؤلفه‌های تفکر فلسفی لیپمن در کتاب داستان شازده کوچولو [دوره 3، شماره 4، 1403]
  • دانش آموزان بررسی بدفهمی های دانش آموزان پایه هفتم در مورد برداشت آنها از مفهوم اعداد منفی در درس ریاضی [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 1-29]
  • دانش آموزان و دوره ابتدایی شناسایی عوامل اثرگذار بر بروز و اجرای ارزشیابی‌های کاذب در فرآیندهای آموزشی مدارس [دوره 3، شماره 4، 1403]
  • دانشگاه علوم انتظامی امین آسیب شناسی آموزش دوره کارشناسی ارشد رشته مدیریت آموزشی (مطالعه موردی: دانشگاه علوم انتظامی) [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 50-65]
  • درس ریاضی ارزشیابی برنامه‌های تلویزیونی شبکه آموزش: مطالعه موردی درس ریاضی [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 33-49]
  • دوره ابتدایی تاثیر مولفه های رویکرد انتقادی بر پیشرفت تحصیلی درس علوم تجربی پایه چهارم دانش آموزان دختر دوره ابتدایی تهران [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 51-67]

ر

  • ریاضی دوره‌ی ابتدایی آسیب‏ شناسی برنامه ‏ی درسی ریاضی دوره‏ ی ابتدایی بر اساس مولفه ‏های برنامه‏ ی درسی [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 1-17]
  • راهبردهای مقابله‌ای اثربخشی آموزش حل مسئله شناختی اجتماعی بر خودتنظیمی تحصیلی و راهبردهای مقابله‌ای دانش‌آموزان با اضطراب ریاضی [دوره 3، شماره 4، 1403]
  • روایت پژوهی مشارکت کنندگان برنامه ریزی درسی مدرسه محور، روایت یک دهه تجربه مدرسه ای ابتدائی [دوره 3، شماره 3، 1403]

س

  • ساحت های شش‌گانه بازنمایی تجارب زیسته معلمان ابتدایی از تربیت تمام ساحتی و راهکارهای تحقق آن : مطالعه ای به روش پدیدار شناختی [دوره 3، شماره 4، 1403]

ش

  • شازده‌کوچولو شناسایی مؤلفه‌های تفکر فلسفی لیپمن در کتاب داستان شازده کوچولو [دوره 3، شماره 4، 1403]
  • شبکه آموزش ارزشیابی برنامه‌های تلویزیونی شبکه آموزش: مطالعه موردی درس ریاضی [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 33-49]

ض

  • ضرب‌آهنگ شناختی کند نقش واسطه ای اهمال‌کاری تحصیلی در رابطه بین علائم نارسایی توجه/ فزون‌کنشی و ضرب‌آهنگ شناختی کند با عملکرد تحصیلی دانش آموزان دوره متوسطه اول [دوره 3، شماره 3، 1403]

ط

  • طراحی آموزشی ارزشیابی برنامه‌های تلویزیونی شبکه آموزش: مطالعه موردی درس ریاضی [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 33-49]
  • طرح جابر بن حیان بازنمائی معنائی ادراکات و توصیفات معلمان و مدیران از طرح جابر در مقطع ابتدائی و چالشهای فراروی آن [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 88-102]

ع

  • عدالت آموزشی چیره دستان در کلاس‌های چندپایه: رمز ماندگاری معلمان با تجربه [دوره 3، شماره 3، 1403]
  • علوم تجربی تاثیر مولفه های رویکرد انتقادی بر پیشرفت تحصیلی درس علوم تجربی پایه چهارم دانش آموزان دختر دوره ابتدایی تهران [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 51-67]
  • عملکرد تحصیلی نقش واسطه ای اهمال‌کاری تحصیلی در رابطه بین علائم نارسایی توجه/ فزون‌کنشی و ضرب‌آهنگ شناختی کند با عملکرد تحصیلی دانش آموزان دوره متوسطه اول [دوره 3، شماره 3، 1403]
  • عملکرد تحصیلی واکاوی موانع تحقق تفکر انتقادی در گستره تعلیم و تربیت [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 30-50]
  • عوامل موثر عوامل موثر بر مشارکت فعال والدین در امر آموزش و پرورش و توانبخشی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 82-94]

ف

  • فرایندهای آموزشی شناسایی عوامل اثرگذار بر بروز و اجرای ارزشیابی‌های کاذب در فرآیندهای آموزشی مدارس [دوره 3، شماره 4، 1403]
  • فناوری اطلاعات و ارتباطات ارزشیابی وضعیت اجرای آموزش در دوره متوسطه اول شهر تبریز براساس ابعاد برابری دیجیتالی در شرایط کرونایی [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 18-32]

ک

  • کاربرد تکنولوژی وضعیت تمایل به استفاده از تکنولوژی در تدریس در میان معلمان زبان انگلیسی با رویکرد یادگیری تلفیقی [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 68-81]
  • کلاس چندپایه چیره دستان در کلاس‌های چندپایه: رمز ماندگاری معلمان با تجربه [دوره 3، شماره 3، 1403]
  • کووید-19 تجارب زیسته معلمان ابتدایی از اجرای ارزشیابی کیفی-توصیفی در آموزش مجازی دوران همه گیری کووید-۱۹: یک مطالعه پدیدارشناسانه [دوره 3، شماره 3، 1403]

ل

  • لیپمن شناسایی مؤلفه‌های تفکر فلسفی لیپمن در کتاب داستان شازده کوچولو [دوره 3، شماره 4، 1403]

م

  • ماندگاری معلم چیره دستان در کلاس‌های چندپایه: رمز ماندگاری معلمان با تجربه [دوره 3، شماره 3، 1403]
  • مدیران بازنمائی معنائی ادراکات و توصیفات معلمان و مدیران از طرح جابر در مقطع ابتدائی و چالشهای فراروی آن [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 88-102]
  • مدیریت آموزشی آسیب شناسی آموزش دوره کارشناسی ارشد رشته مدیریت آموزشی (مطالعه موردی: دانشگاه علوم انتظامی) [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 50-65]
  • مدرسه ابتدایی مشارکت کنندگان برنامه ریزی درسی مدرسه محور، روایت یک دهه تجربه مدرسه ای ابتدائی [دوره 3، شماره 3، 1403]
  • مشارکت فعال والدینی عوامل موثر بر مشارکت فعال والدین در امر آموزش و پرورش و توانبخشی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 82-94]
  • مشارکت کنندگان برنامه ریزی درسی در سطح خرد مشارکت کنندگان برنامه ریزی درسی مدرسه محور، روایت یک دهه تجربه مدرسه ای ابتدائی [دوره 3، شماره 3، 1403]
  • مشغولیت تحصیلی پیش‏بینی مشغولیت تحصیلی دانشجویان بر اساس ادراک ازکلاس آنلاین، هیجان‌های کلاسی و خودکارآمدی رایانه. [دوره 3، شماره 3، 1403]
  • معلمان بازنمائی معنائی ادراکات و توصیفات معلمان و مدیران از طرح جابر در مقطع ابتدائی و چالشهای فراروی آن [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 88-102]
  • معلمان ابتدایی تجارب زیسته معلمان ابتدایی از اجرای ارزشیابی کیفی-توصیفی در آموزش مجازی دوران همه گیری کووید-۱۹: یک مطالعه پدیدارشناسانه [دوره 3، شماره 3، 1403]
  • معلمان زبان وضعیت تمایل به استفاده از تکنولوژی در تدریس در میان معلمان زبان انگلیسی با رویکرد یادگیری تلفیقی [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 68-81]
  • مفهوم عدد منفی بررسی بدفهمی های دانش آموزان پایه هفتم در مورد برداشت آنها از مفهوم اعداد منفی در درس ریاضی [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 1-29]
  • مقطع ابتدائی بازنمائی معنائی ادراکات و توصیفات معلمان و مدیران از طرح جابر در مقطع ابتدائی و چالشهای فراروی آن [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 88-102]
  • مناطق محروم چیره دستان در کلاس‌های چندپایه: رمز ماندگاری معلمان با تجربه [دوره 3، شماره 3، 1403]
  • مولفه‌های برنامه‌ی درسی آسیب‏ شناسی برنامه ‏ی درسی ریاضی دوره‏ ی ابتدایی بر اساس مولفه ‏های برنامه‏ ی درسی [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 1-17]
  • مولفه های رویکرد انتقادی تاثیر مولفه های رویکرد انتقادی بر پیشرفت تحصیلی درس علوم تجربی پایه چهارم دانش آموزان دختر دوره ابتدایی تهران [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 51-67]

ن

  • نارسایی توجه/ فزون‌کنشی نقش واسطه ای اهمال‌کاری تحصیلی در رابطه بین علائم نارسایی توجه/ فزون‌کنشی و ضرب‌آهنگ شناختی کند با عملکرد تحصیلی دانش آموزان دوره متوسطه اول [دوره 3، شماره 3، 1403]
  • نیازهای آموزشی ویژه عوامل موثر بر مشارکت فعال والدین در امر آموزش و پرورش و توانبخشی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 82-94]
  • نقش معلم بازنمایی تجارب زیسته معلمان ابتدایی از تربیت تمام ساحتی و راهکارهای تحقق آن : مطالعه ای به روش پدیدار شناختی [دوره 3، شماره 4، 1403]

ه

  • هیجان مثبت و منفی کلاسی پیش‏بینی مشغولیت تحصیلی دانشجویان بر اساس ادراک ازکلاس آنلاین، هیجان‌های کلاسی و خودکارآمدی رایانه. [دوره 3، شماره 3، 1403]

ی

  • یادگیری واکاوی موانع تحقق تفکر انتقادی در گستره تعلیم و تربیت [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 30-50]
  • یادگیری تلفیقی وضعیت تمایل به استفاده از تکنولوژی در تدریس در میان معلمان زبان انگلیسی با رویکرد یادگیری تلفیقی [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 68-81]
  • یادگیری مادام‌العمر شناسایی شاخص‌ها و مؤلفه‌های یادگیری مادام‌العمر فراگیران : سنتزپژوهی براساس مدل روبرتس [دوره 3، شماره 4، 1403]
  • یادگیری مبتنی بر بازی بررسی اثربخشی داستان و خودتوضیحی بازی دیجیتال بر یادگیری، درگیری تحصیلی در درس ریاضی دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 66-87]