آ
-
آسیب شناسی
آسیب شناسی آموزش دوره کارشناسی ارشد رشته مدیریت آموزشی (مطالعه موردی: دانشگاه علوم انتظامی) [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 50-65]
-
آسیبشناسی
آسیب شناسی برنامه ی درسی ریاضی دوره ی ابتدایی بر اساس مولفه های برنامه ی درسی [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 1-17]
-
آموزش
واکاوی موانع تحقق تفکر انتقادی در گستره تعلیم و تربیت [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 30-50]
-
آموزش
آسیب شناسی آموزش دوره کارشناسی ارشد رشته مدیریت آموزشی (مطالعه موردی: دانشگاه علوم انتظامی) [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 50-65]
-
آموزش
شناسایی شاخصها و مؤلفههای یادگیری مادامالعمر فراگیران : سنتزپژوهی براساس مدل روبرتس [دوره 3، شماره 4، 1403]
-
آموزش الکترونیکی
ارزشیابی وضعیت اجرای آموزش در دوره متوسطه اول شهر تبریز براساس ابعاد برابری دیجیتالی در شرایط کرونایی [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 18-32]
-
آموزش مجازی
تجارب زیسته معلمان ابتدایی از اجرای ارزشیابی کیفی-توصیفی در آموزش مجازی دوران همه گیری کووید-۱۹: یک مطالعه پدیدارشناسانه [دوره 3، شماره 3، 1403]
-
آموزگاران
شناسایی عوامل اثرگذار بر بروز و اجرای ارزشیابیهای کاذب در فرآیندهای آموزشی مدارس [دوره 3، شماره 4، 1403]
ا
-
ادراک از کلاس
پیشبینی مشغولیت تحصیلی دانشجویان بر اساس ادراک ازکلاس آنلاین، هیجانهای کلاسی و خودکارآمدی رایانه. [دوره 3، شماره 3، 1403]
-
ارزشیابی
ارزشیابی برنامه درسی علوم تجربی پایه هشتم به روش خبرگی و نقادی تربیتی [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 95-128]
-
ارزشیابی
ارزشیابی برنامههای تلویزیونی شبکه آموزش: مطالعه موردی درس ریاضی [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 33-49]
-
ارزشیابی کاذب
شناسایی عوامل اثرگذار بر بروز و اجرای ارزشیابیهای کاذب در فرآیندهای آموزشی مدارس [دوره 3، شماره 4، 1403]
-
ارزشیابی کیفی توصیفی
تجارب زیسته معلمان ابتدایی از اجرای ارزشیابی کیفی-توصیفی در آموزش مجازی دوران همه گیری کووید-۱۹: یک مطالعه پدیدارشناسانه [دوره 3، شماره 3، 1403]
-
اضطراب ریاضی
اثربخشی آموزش حل مسئله شناختی اجتماعی بر خودتنظیمی تحصیلی و راهبردهای مقابلهای دانشآموزان با اضطراب ریاضی [دوره 3، شماره 4، 1403]
-
اهمالکاری تحصیلی
نقش واسطه ای اهمالکاری تحصیلی در رابطه بین علائم نارسایی توجه/ فزونکنشی و ضربآهنگ شناختی کند با عملکرد تحصیلی دانش آموزان دوره متوسطه اول [دوره 3، شماره 3، 1403]
ب
-
بازی دیجیتال
بررسی اثربخشی داستان و خودتوضیحی بازی دیجیتال بر یادگیری، درگیری تحصیلی در درس ریاضی دانشآموزان پایه اول ابتدایی [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 66-87]
-
بازنمائی معنائی
بازنمائی معنائی ادراکات و توصیفات معلمان و مدیران از طرح جابر در مقطع ابتدائی و چالشهای فراروی آن [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 88-102]
-
بدفهمی
بررسی بدفهمی های دانش آموزان پایه هفتم در مورد برداشت آنها از مفهوم اعداد منفی در درس ریاضی [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 1-29]
-
برابری دیجیتالی
ارزشیابی وضعیت اجرای آموزش در دوره متوسطه اول شهر تبریز براساس ابعاد برابری دیجیتالی در شرایط کرونایی [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 18-32]
-
برنامه درسی
واکاوی موانع تحقق تفکر انتقادی در گستره تعلیم و تربیت [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 30-50]
-
برنامه درسی
شناسایی شاخصها و مؤلفههای یادگیری مادامالعمر فراگیران : سنتزپژوهی براساس مدل روبرتس [دوره 3، شماره 4، 1403]
-
برنامه درسی علوم تجربی
ارزشیابی برنامه درسی علوم تجربی پایه هشتم به روش خبرگی و نقادی تربیتی [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 95-128]
-
برنامهی درسی ملی
آسیب شناسی برنامه ی درسی ریاضی دوره ی ابتدایی بر اساس مولفه های برنامه ی درسی [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 1-17]
-
برنامه ریزی درسی مدرسه محور
مشارکت کنندگان برنامه ریزی درسی مدرسه محور، روایت یک دهه تجربه مدرسه ای ابتدائی [دوره 3، شماره 3، 1403]
پ
-
پایه هشتم
ارزشیابی برنامه درسی علوم تجربی پایه هشتم به روش خبرگی و نقادی تربیتی [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 95-128]
-
پایه هفتم
بررسی بدفهمی های دانش آموزان پایه هفتم در مورد برداشت آنها از مفهوم اعداد منفی در درس ریاضی [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 1-29]
-
پدیدارشناسی
تجارب زیسته معلمان ابتدایی از اجرای ارزشیابی کیفی-توصیفی در آموزش مجازی دوران همه گیری کووید-۱۹: یک مطالعه پدیدارشناسانه [دوره 3، شماره 3، 1403]
-
پدیدارشناسی
چیره دستان در کلاسهای چندپایه: رمز ماندگاری معلمان با تجربه [دوره 3، شماره 3، 1403]
-
پژوهش دانش آموزی
پژوهشسراهای دانشآموزی: تحلیل پدیدارشناسانه چالشها و فرصتها [دوره 3، شماره 4، 1403]
-
پژوهش سراهای دانش آموزی
پژوهشسراهای دانشآموزی: تحلیل پدیدارشناسانه چالشها و فرصتها [دوره 3، شماره 4، 1403]
-
پیشرفت تحصیلی
تاثیر مولفه های رویکرد انتقادی بر پیشرفت تحصیلی درس علوم تجربی پایه چهارم دانش آموزان دختر دوره ابتدایی تهران [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 51-67]
ت
-
تجارب زیسته مدیران
پژوهشسراهای دانشآموزی: تحلیل پدیدارشناسانه چالشها و فرصتها [دوره 3، شماره 4، 1403]
-
تجارب معلمان
مشارکت کنندگان برنامه ریزی درسی مدرسه محور، روایت یک دهه تجربه مدرسه ای ابتدائی [دوره 3، شماره 3، 1403]
-
تربیت تمام ساحتی
بازنمایی تجارب زیسته معلمان ابتدایی از تربیت تمام ساحتی و راهکارهای تحقق آن : مطالعه ای به روش پدیدار شناختی [دوره 3، شماره 4، 1403]
-
تفکر فلسفی
شناسایی مؤلفههای تفکر فلسفی لیپمن در کتاب داستان شازده کوچولو [دوره 3، شماره 4، 1403]
-
توانبخشی
عوامل موثر بر مشارکت فعال والدین در امر آموزش و پرورش و توانبخشی دانشآموزان با نیازهای ویژه [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 82-94]
ح
-
حل مسئله شناختیاجتماعی
اثربخشی آموزش حل مسئله شناختی اجتماعی بر خودتنظیمی تحصیلی و راهبردهای مقابلهای دانشآموزان با اضطراب ریاضی [دوره 3، شماره 4، 1403]
خ
-
خبرگی و نقادی
ارزشیابی برنامه درسی علوم تجربی پایه هشتم به روش خبرگی و نقادی تربیتی [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 95-128]
-
خودتنظیمی تحصیلی
اثربخشی آموزش حل مسئله شناختی اجتماعی بر خودتنظیمی تحصیلی و راهبردهای مقابلهای دانشآموزان با اضطراب ریاضی [دوره 3، شماره 4، 1403]
-
خودتوضیحی
بررسی اثربخشی داستان و خودتوضیحی بازی دیجیتال بر یادگیری، درگیری تحصیلی در درس ریاضی دانشآموزان پایه اول ابتدایی [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 66-87]
-
خودکارآمدی رایانه
پیشبینی مشغولیت تحصیلی دانشجویان بر اساس ادراک ازکلاس آنلاین، هیجانهای کلاسی و خودکارآمدی رایانه. [دوره 3، شماره 3، 1403]
د
-
داستان
بررسی اثربخشی داستان و خودتوضیحی بازی دیجیتال بر یادگیری، درگیری تحصیلی در درس ریاضی دانشآموزان پایه اول ابتدایی [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 66-87]
-
داستان
شناسایی مؤلفههای تفکر فلسفی لیپمن در کتاب داستان شازده کوچولو [دوره 3، شماره 4، 1403]
-
دانش آموزان
بررسی بدفهمی های دانش آموزان پایه هفتم در مورد برداشت آنها از مفهوم اعداد منفی در درس ریاضی [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 1-29]
-
دانش آموزان و دوره ابتدایی
شناسایی عوامل اثرگذار بر بروز و اجرای ارزشیابیهای کاذب در فرآیندهای آموزشی مدارس [دوره 3، شماره 4، 1403]
-
دانشگاه علوم انتظامی امین
آسیب شناسی آموزش دوره کارشناسی ارشد رشته مدیریت آموزشی (مطالعه موردی: دانشگاه علوم انتظامی) [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 50-65]
-
درس ریاضی
ارزشیابی برنامههای تلویزیونی شبکه آموزش: مطالعه موردی درس ریاضی [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 33-49]
-
دوره ابتدایی
تاثیر مولفه های رویکرد انتقادی بر پیشرفت تحصیلی درس علوم تجربی پایه چهارم دانش آموزان دختر دوره ابتدایی تهران [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 51-67]
ر
-
ریاضی دورهی ابتدایی
آسیب شناسی برنامه ی درسی ریاضی دوره ی ابتدایی بر اساس مولفه های برنامه ی درسی [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 1-17]
-
راهبردهای مقابلهای
اثربخشی آموزش حل مسئله شناختی اجتماعی بر خودتنظیمی تحصیلی و راهبردهای مقابلهای دانشآموزان با اضطراب ریاضی [دوره 3، شماره 4، 1403]
-
روایت پژوهی
مشارکت کنندگان برنامه ریزی درسی مدرسه محور، روایت یک دهه تجربه مدرسه ای ابتدائی [دوره 3، شماره 3، 1403]
س
-
ساحت های ششگانه
بازنمایی تجارب زیسته معلمان ابتدایی از تربیت تمام ساحتی و راهکارهای تحقق آن : مطالعه ای به روش پدیدار شناختی [دوره 3، شماره 4، 1403]
ش
-
شازدهکوچولو
شناسایی مؤلفههای تفکر فلسفی لیپمن در کتاب داستان شازده کوچولو [دوره 3، شماره 4، 1403]
-
شبکه آموزش
ارزشیابی برنامههای تلویزیونی شبکه آموزش: مطالعه موردی درس ریاضی [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 33-49]
ض
-
ضربآهنگ شناختی کند
نقش واسطه ای اهمالکاری تحصیلی در رابطه بین علائم نارسایی توجه/ فزونکنشی و ضربآهنگ شناختی کند با عملکرد تحصیلی دانش آموزان دوره متوسطه اول [دوره 3، شماره 3، 1403]
ط
-
طراحی آموزشی
ارزشیابی برنامههای تلویزیونی شبکه آموزش: مطالعه موردی درس ریاضی [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 33-49]
-
طرح جابر بن حیان
بازنمائی معنائی ادراکات و توصیفات معلمان و مدیران از طرح جابر در مقطع ابتدائی و چالشهای فراروی آن [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 88-102]
ع
-
عدالت آموزشی
چیره دستان در کلاسهای چندپایه: رمز ماندگاری معلمان با تجربه [دوره 3، شماره 3، 1403]
-
علوم تجربی
تاثیر مولفه های رویکرد انتقادی بر پیشرفت تحصیلی درس علوم تجربی پایه چهارم دانش آموزان دختر دوره ابتدایی تهران [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 51-67]
-
عملکرد تحصیلی
نقش واسطه ای اهمالکاری تحصیلی در رابطه بین علائم نارسایی توجه/ فزونکنشی و ضربآهنگ شناختی کند با عملکرد تحصیلی دانش آموزان دوره متوسطه اول [دوره 3، شماره 3، 1403]
-
عملکرد تحصیلی
واکاوی موانع تحقق تفکر انتقادی در گستره تعلیم و تربیت [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 30-50]
-
عوامل موثر
عوامل موثر بر مشارکت فعال والدین در امر آموزش و پرورش و توانبخشی دانشآموزان با نیازهای ویژه [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 82-94]
ف
-
فرایندهای آموزشی
شناسایی عوامل اثرگذار بر بروز و اجرای ارزشیابیهای کاذب در فرآیندهای آموزشی مدارس [دوره 3، شماره 4، 1403]
-
فناوری اطلاعات و ارتباطات
ارزشیابی وضعیت اجرای آموزش در دوره متوسطه اول شهر تبریز براساس ابعاد برابری دیجیتالی در شرایط کرونایی [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 18-32]
ک
-
کاربرد تکنولوژی
وضعیت تمایل به استفاده از تکنولوژی در تدریس در میان معلمان زبان انگلیسی با رویکرد یادگیری تلفیقی [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 68-81]
-
کلاس چندپایه
چیره دستان در کلاسهای چندپایه: رمز ماندگاری معلمان با تجربه [دوره 3، شماره 3، 1403]
-
کووید-19
تجارب زیسته معلمان ابتدایی از اجرای ارزشیابی کیفی-توصیفی در آموزش مجازی دوران همه گیری کووید-۱۹: یک مطالعه پدیدارشناسانه [دوره 3، شماره 3، 1403]
ل
-
لیپمن
شناسایی مؤلفههای تفکر فلسفی لیپمن در کتاب داستان شازده کوچولو [دوره 3، شماره 4، 1403]
م
-
ماندگاری معلم
چیره دستان در کلاسهای چندپایه: رمز ماندگاری معلمان با تجربه [دوره 3، شماره 3، 1403]
-
مدیران
بازنمائی معنائی ادراکات و توصیفات معلمان و مدیران از طرح جابر در مقطع ابتدائی و چالشهای فراروی آن [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 88-102]
-
مدیریت آموزشی
آسیب شناسی آموزش دوره کارشناسی ارشد رشته مدیریت آموزشی (مطالعه موردی: دانشگاه علوم انتظامی) [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 50-65]
-
مدرسه ابتدایی
مشارکت کنندگان برنامه ریزی درسی مدرسه محور، روایت یک دهه تجربه مدرسه ای ابتدائی [دوره 3، شماره 3، 1403]
-
مشارکت فعال والدینی
عوامل موثر بر مشارکت فعال والدین در امر آموزش و پرورش و توانبخشی دانشآموزان با نیازهای ویژه [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 82-94]
-
مشارکت کنندگان برنامه ریزی درسی در سطح خرد
مشارکت کنندگان برنامه ریزی درسی مدرسه محور، روایت یک دهه تجربه مدرسه ای ابتدائی [دوره 3، شماره 3، 1403]
-
مشغولیت تحصیلی
پیشبینی مشغولیت تحصیلی دانشجویان بر اساس ادراک ازکلاس آنلاین، هیجانهای کلاسی و خودکارآمدی رایانه. [دوره 3، شماره 3، 1403]
-
معلمان
بازنمائی معنائی ادراکات و توصیفات معلمان و مدیران از طرح جابر در مقطع ابتدائی و چالشهای فراروی آن [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 88-102]
-
معلمان ابتدایی
تجارب زیسته معلمان ابتدایی از اجرای ارزشیابی کیفی-توصیفی در آموزش مجازی دوران همه گیری کووید-۱۹: یک مطالعه پدیدارشناسانه [دوره 3، شماره 3، 1403]
-
معلمان زبان
وضعیت تمایل به استفاده از تکنولوژی در تدریس در میان معلمان زبان انگلیسی با رویکرد یادگیری تلفیقی [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 68-81]
-
مفهوم عدد منفی
بررسی بدفهمی های دانش آموزان پایه هفتم در مورد برداشت آنها از مفهوم اعداد منفی در درس ریاضی [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 1-29]
-
مقطع ابتدائی
بازنمائی معنائی ادراکات و توصیفات معلمان و مدیران از طرح جابر در مقطع ابتدائی و چالشهای فراروی آن [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 88-102]
-
مناطق محروم
چیره دستان در کلاسهای چندپایه: رمز ماندگاری معلمان با تجربه [دوره 3، شماره 3، 1403]
-
مولفههای برنامهی درسی
آسیب شناسی برنامه ی درسی ریاضی دوره ی ابتدایی بر اساس مولفه های برنامه ی درسی [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 1-17]
-
مولفه های رویکرد انتقادی
تاثیر مولفه های رویکرد انتقادی بر پیشرفت تحصیلی درس علوم تجربی پایه چهارم دانش آموزان دختر دوره ابتدایی تهران [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 51-67]
ن
-
نارسایی توجه/ فزونکنشی
نقش واسطه ای اهمالکاری تحصیلی در رابطه بین علائم نارسایی توجه/ فزونکنشی و ضربآهنگ شناختی کند با عملکرد تحصیلی دانش آموزان دوره متوسطه اول [دوره 3، شماره 3، 1403]
-
نیازهای آموزشی ویژه
عوامل موثر بر مشارکت فعال والدین در امر آموزش و پرورش و توانبخشی دانشآموزان با نیازهای ویژه [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 82-94]
-
نقش معلم
بازنمایی تجارب زیسته معلمان ابتدایی از تربیت تمام ساحتی و راهکارهای تحقق آن : مطالعه ای به روش پدیدار شناختی [دوره 3، شماره 4، 1403]
ه
-
هیجان مثبت و منفی کلاسی
پیشبینی مشغولیت تحصیلی دانشجویان بر اساس ادراک ازکلاس آنلاین، هیجانهای کلاسی و خودکارآمدی رایانه. [دوره 3، شماره 3، 1403]
ی
-
یادگیری
واکاوی موانع تحقق تفکر انتقادی در گستره تعلیم و تربیت [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 30-50]
-
یادگیری تلفیقی
وضعیت تمایل به استفاده از تکنولوژی در تدریس در میان معلمان زبان انگلیسی با رویکرد یادگیری تلفیقی [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 68-81]
-
یادگیری مادامالعمر
شناسایی شاخصها و مؤلفههای یادگیری مادامالعمر فراگیران : سنتزپژوهی براساس مدل روبرتس [دوره 3، شماره 4، 1403]
-
یادگیری مبتنی بر بازی
بررسی اثربخشی داستان و خودتوضیحی بازی دیجیتال بر یادگیری، درگیری تحصیلی در درس ریاضی دانشآموزان پایه اول ابتدایی [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 66-87]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد