آ
-
آیتی، محسن
تجارب زیسته معلمان بومی از چالشهای آموزش در مناطق دارای خرده فرهنگ در دوران بحران کووید19 [دوره 1، شماره 3، 1401]
-
آرمند، محمد
بررسی مؤلفههای فرهنگ عمومی در کتب فارسی دوره ابتدایی [دوره 1، شماره 3، 1401]
ا
-
احلال زهی، خدیجه
مقایسه اثربخشی آموزش به روش استقرایی، کاوشگری، همیاری، بدیعه پردازی و سنتی بر میزان خلاقیت دانش آموزان [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 68-78]
-
احمد، مدنی
مطالعة پدیدارشناسانة عوامل ضعف یادگیری با تمرکز بر تجارب زیستة دانشآموزان دختر مقطع متوسطه دوم [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 53-69]
-
ادیب، یوسف
طراحی مدل عوامل عاطفی موثر بر مشارکت معلمان ابتدایی در دوره های آموزش ضمن خدمت [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 37-57]
-
اصانلو، بهاره
بررسی پیشرانهای هویتیابی با برند و رفتارهای حمایتی حاصل از آن در صنعت آموزش عالی کشور؛ نقش تعدیلگری جمعگرایی / فردگرایی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 20-37]
-
اصغری نکاح، محسن
بررسی رابطه هوش اخلاقی ، هوش هیجانی و هوش معنوی با رضایت شغلی معلمان [دوره 1، شماره 3، 1401]
-
اکبرپور زنگلانی، محمد باقر
بررسی رابطه باورهای معرفتشناختی بادرگیری تحصیلی و پیشرفت تحصیلی زبان انگلیسی دانشآموزان دوره متوسطه [دوره 1، شماره 4، 1401]
-
الیاسی، فائزه
روایتی سه سویه از برنامه درسی مقطع ابتدایی در دوران کرونا [دوره 1، شماره 4، 1401]
-
امیریان، فاطمه
بررسی چالش های تدریس مطالعات اجتماعی دوره ی ابتدایی در فضای مجازی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 58-72]
-
امینی، محمد
مطالعة پدیدارشناسانة عوامل ضعف یادگیری با تمرکز بر تجارب زیستة دانشآموزان دختر مقطع متوسطه دوم [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 53-69]
ب
-
باشتنی، اکرم
ارزیابی شبکه دانش آموزی شاد با رویکرد SWOTبه منظور ارائه راهبردهایی جهت بهبود برنامه درسی دوره اول متوسطه [دوره 1، شماره 3، 1401]
-
باغشیخی، فاطمه
مطالعة پدیدارشناسانة عوامل ضعف یادگیری با تمرکز بر تجارب زیستة دانشآموزان دختر مقطع متوسطه دوم [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 53-69]
-
بدری گرگری، رحیم
طراحی مدل عوامل عاطفی موثر بر مشارکت معلمان ابتدایی در دوره های آموزش ضمن خدمت [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 37-57]
-
بدری گرگری، رحیم
نقش سازههای بخشش و نوع دوستی در پیشبینی بهزیستی روانشناختی: پژوهشی در حوزه نارساییهای ذهنی و تحولی [دوره 1، شماره 4، 1401]
-
بیرامی، منصور
اثربخشی روش های یاددهی-یادگیری مبتنی بر مغز بربهبود شرایط زمینه ای و انگیزشی یادگیری زبان انگلیسی [دوره 1، شماره 3، 1401]
پ
-
پژمان فرد، مینا
اثربخشی روش های یاددهی-یادگیری مبتنی بر مغز بربهبود شرایط زمینه ای و انگیزشی یادگیری زبان انگلیسی [دوره 1، شماره 3، 1401]
ت
-
تقی پور، کیومرث
شناسایی و رتبهبندی چالشهای آموزش در سیستم مدیریت یادگیری الکترونیکی دانشگاه تبریز از دیدگاه دانشجویان در شرایط کرونایی [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 14-32]
ج
-
جباریان، مرتضی
بررسی رابطه هوش اخلاقی ، هوش هیجانی و هوش معنوی با رضایت شغلی معلمان [دوره 1، شماره 3، 1401]
-
جعفری ثانی، حسین
تجارب زیسته معلمان بومی از چالشهای آموزش در مناطق دارای خرده فرهنگ در دوران بحران کووید19 [دوره 1، شماره 3، 1401]
-
جلایری لایین، شیوا
تجارب زیسته معلمان بومی از چالشهای آموزش در مناطق دارای خرده فرهنگ در دوران بحران کووید19 [دوره 1، شماره 3، 1401]
-
جلایری لایین، غزل
تجارب زیسته معلمان بومی از چالشهای آموزش در مناطق دارای خرده فرهنگ در دوران بحران کووید19 [دوره 1، شماره 3، 1401]
-
جهاندیده، جواد
مقایسه اثربخشی آموزش به روش استقرایی، کاوشگری، همیاری، بدیعه پردازی و سنتی بر میزان خلاقیت دانش آموزان [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 68-78]
-
جهاندیده، جواد
پدیدارشناسی تجربیات معلمان زبان فارسی از برگزاری دوره آموزش چندزبانه [دوره 1، شماره 3، 1401]
ح
-
حسین زاده، سونیا
انگیزش در آموزش بر خط: اثر کاربست الگوی طراحی انگیزشی کلر بر انگیزش دانش آموزان دبستانی در شرایط پاندومی کووید 19 [دوره 1، شماره 4، 1401]
-
حمیدی زاده، کتایون
بررسی چالش های تدریس مطالعات اجتماعی دوره ی ابتدایی در فضای مجازی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 58-72]
خ
-
خادم، قمری
نقش سازههای بخشش و نوع دوستی در پیشبینی بهزیستی روانشناختی: پژوهشی در حوزه نارساییهای ذهنی و تحولی [دوره 1، شماره 4، 1401]
-
خدایاری شوطی، سعید
بررسی رابطه باورهای معرفتشناختی بادرگیری تحصیلی و پیشرفت تحصیلی زبان انگلیسی دانشآموزان دوره متوسطه [دوره 1، شماره 4، 1401]
-
خرسند اصیل، علی
کاوشی برای شناسایی شیوههای آموزش سواد شغلی به دانشآموزان دوره اول متوسطه: مطالعه کیفی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 1-20]
د
-
دیبایی صابر، محسن
ارزیابی وضعیت موجود سامانه آموزش الکترونیکی دانشگاه شاهد در دوران کرونا از دید اساتید و دانشجویان [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 50-67]
-
دیبایی صابر، محسن
ارزیابی شبکه دانش آموزی شاد با رویکرد SWOTبه منظور ارائه راهبردهایی جهت بهبود برنامه درسی دوره اول متوسطه [دوره 1، شماره 3، 1401]
-
دهقانزاده، حسین
شناسایی و رتبهبندی چالشهای آموزش در سیستم مدیریت یادگیری الکترونیکی دانشگاه تبریز از دیدگاه دانشجویان در شرایط کرونایی [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 14-32]
ر
-
رحیمی، ابراهیم
ارزیابی دانشکده های فنی و حرفه ای استان مرکزی بر اساس شاخص های شورای عالی انقلاب فرهنگی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 58-95]
-
روضه، طاهره
روایتی سه سویه از برنامه درسی مقطع ابتدایی در دوران کرونا [دوره 1، شماره 4، 1401]
ز
-
زارع، سعیده
طراحی مدل عوامل عاطفی موثر بر مشارکت معلمان ابتدایی در دوره های آموزش ضمن خدمت [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 37-57]
س
-
سراجی، فرهاد
کاوشی برای شناسایی شیوههای آموزش سواد شغلی به دانشآموزان دوره اول متوسطه: مطالعه کیفی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 1-20]
-
سیفی، ریحانه
ارزیابی وضعیت موجود سامانه آموزش الکترونیکی دانشگاه شاهد در دوران کرونا از دید اساتید و دانشجویان [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 50-67]
-
سیمرغ، مصطفی
بررسی پیشرانهای هویتیابی با برند و رفتارهای حمایتی حاصل از آن در صنعت آموزش عالی کشور؛ نقش تعدیلگری جمعگرایی / فردگرایی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 20-37]
ش
-
شجاع، علی
بررسی پیشرانهای هویتیابی با برند و رفتارهای حمایتی حاصل از آن در صنعت آموزش عالی کشور؛ نقش تعدیلگری جمعگرایی / فردگرایی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 20-37]
-
شریفی رهنمو، سعید
رابطه میزان اعتیاد اینترنتی با اهمال کاری تحصیلی و بهزیستی روانشناختی دانش آموزان متوسطه [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 79-92]
-
شریفی رهنمو، مجید
رابطه میزان اعتیاد اینترنتی با اهمال کاری تحصیلی و بهزیستی روانشناختی دانش آموزان متوسطه [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 79-92]
-
شهامت دهسرخ، فاطمه
انگیزش در آموزش بر خط: اثر کاربست الگوی طراحی انگیزشی کلر بر انگیزش دانش آموزان دبستانی در شرایط پاندومی کووید 19 [دوره 1، شماره 4، 1401]
ص
-
صاحبی، سمانه
روایتی سه سویه از برنامه درسی مقطع ابتدایی در دوران کرونا [دوره 1، شماره 4، 1401]
-
صاحبی، سمانه
بررسی رابطه هوش اخلاقی ، هوش هیجانی و هوش معنوی با رضایت شغلی معلمان [دوره 1، شماره 3، 1401]
-
صادق وزیری، فراز
بررسی پیشرانهای هویتیابی با برند و رفتارهای حمایتی حاصل از آن در صنعت آموزش عالی کشور؛ نقش تعدیلگری جمعگرایی / فردگرایی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 20-37]
ع
-
عجم، اعظم
بررسی نقش دیدگاه دانشجویان نسبت به مؤلفههای برنامه درسی و ادراک شایستگی در خلاقیت هیجانی آنان [دوره 1، شماره 4، 1401]
-
عجم، علی اکبر
بررسی نقش دیدگاه دانشجویان نسبت به مؤلفههای برنامه درسی و ادراک شایستگی در خلاقیت هیجانی آنان [دوره 1، شماره 4، 1401]
-
عظیمی آقبلاغ، احد
تحلیل پدیدارشناسانهی تجارب زیسته آموزگاران از چالشهای آموزش در مدارس ابتدایی عشایری [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 33-49]
ف
-
فتحی، آیت اله
رابطه میزان اعتیاد اینترنتی با اهمال کاری تحصیلی و بهزیستی روانشناختی دانش آموزان متوسطه [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 79-92]
-
فتحی واجارگاه، کورش
سوء تفاهمات اساسی در رابطه با جنبش نو/ چند بسترسازی در مطالعات برنامه درسی (چیستی، چرایی و چگونگی) [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 1-13]
-
فرمهینی فراهانی، محسن
تحلیل پدیدارشناسانهی تجارب زیسته آموزگاران از چالشهای آموزش در مدارس ابتدایی عشایری [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 33-49]
ک
-
کرد، حبیب
مقایسه اثربخشی آموزش به روش استقرایی، کاوشگری، همیاری، بدیعه پردازی و سنتی بر میزان خلاقیت دانش آموزان [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 68-78]
-
کریمی، سیدبهاء الدین
اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری شناختی و فراشناختی بر تفکر ارجاعی و یادگیری خودراهبر در دانشآموزان [دوره 1، شماره 4، 1401]
م
-
محمدی، مهری
شناسایی و رتبهبندی چالشهای آموزش در سیستم مدیریت یادگیری الکترونیکی دانشگاه تبریز از دیدگاه دانشجویان در شرایط کرونایی [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 14-32]
-
محمودی، فیروز
طراحی مدل عوامل عاطفی موثر بر مشارکت معلمان ابتدایی در دوره های آموزش ضمن خدمت [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 37-57]
-
مدنی، سیدهادی
تحلیل پدیدارشناسانهی تجارب زیسته آموزگاران از چالشهای آموزش در مدارس ابتدایی عشایری [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 33-49]
-
مهرپرور، مهری
اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری شناختی و فراشناختی بر تفکر ارجاعی و یادگیری خودراهبر در دانشآموزان [دوره 1، شماره 4، 1401]
ن
-
ناصری، فاطمه
بررسی مؤلفههای فرهنگ عمومی در کتب فارسی دوره ابتدایی [دوره 1، شماره 3، 1401]
-
نعمتی، شهروز
نقش سازههای بخشش و نوع دوستی در پیشبینی بهزیستی روانشناختی: پژوهشی در حوزه نارساییهای ذهنی و تحولی [دوره 1، شماره 4، 1401]
و
-
واحدی، شهرام
اثربخشی روش های یاددهی-یادگیری مبتنی بر مغز بربهبود شرایط زمینه ای و انگیزشی یادگیری زبان انگلیسی [دوره 1، شماره 3، 1401]
-
وقاری زمهریر، زهرا
انگیزش در آموزش بر خط: اثر کاربست الگوی طراحی انگیزشی کلر بر انگیزش دانش آموزان دبستانی در شرایط پاندومی کووید 19 [دوره 1، شماره 4، 1401]
ه
-
هاشمی، تورج
اثربخشی روش های یاددهی-یادگیری مبتنی بر مغز بربهبود شرایط زمینه ای و انگیزشی یادگیری زبان انگلیسی [دوره 1، شماره 3، 1401]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد