آ
-
آخوندی خالان، رضا
اثربخشی آموزش به روش نقشه مفهومی بر تفکر تحلیلی و خودتنظیمی دانشآموزان پسر دوره ابتدایی [دوره 4، شماره 2، 1404]
-
آزادی کناری، رویا
اثربخشی روش تدریس بایبی بر انگیزش تحصیلی و سرزندگی تحصیلی دانشآموزان پایه ششم ابتدایی [دوره 4، شماره 1، 1404]
-
آزموده، معصومه
تعیین تفاوت اثربخشی آموزش مهارتهای اجتماعی و آموزش مهارتهای تفکر بر نشاط اجتماعی در دانشآموزان پسر دوره اول متوسطه [دوره 4، شماره 4، 1404]
ا
-
ابراهیمی اورنگ، اکبر
پیشبینی پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دختر بر اساس سبکهای مقابلهای، خودتنظیمی و باورهای هوشی با نقش میانجی انگیزه تحصیلی [دوره 4، شماره 3، 1404]
-
احمدی، صادق
امکانسنجی کاربست هوش مصنوعی در آموزش ابتدایی ایران [دوره 4، شماره 1، 1404]
-
احمدبیگی، فاطمه
توسعه برنامه درسی پاسخگوی رشته علوم تربیتی: مطالعه کیفی عوامل بازدارنده و تسهیل کننده [دوره 4، شماره 2، 1404]
-
ایزدی، فاطمه
اثربخشی روش تدریس بایبی بر انگیزش تحصیلی و سرزندگی تحصیلی دانشآموزان پایه ششم ابتدایی [دوره 4، شماره 1، 1404]
-
ایمانزاده، علی
رابطه بین سواد رسانهای با مهارت حل مسئله و تفکر انتقادی دانشجویان دانشگاه تبریز [دوره 4، شماره 3، 1404]
ب
-
باباپور خیرالدین، جلیل
رابطه خودکارآمدی و اعتیاد به اینترنت با اهمال کاری تحصیلی نوجوانان به واسطه خودتنظیمی [دوره 4، شماره 1، 1404]
-
باقریان فر، مصطفی
شاخصهای محتوا در برنامه درسی دانش فناوری رشته آموزش ابتدایی و میزان توجه به آنها [دوره 4، شماره 1، 1404]
-
بدری، رحمان
مقایسه اثربخشی آموزش ریاضی با استفاده از بازیهای مجازی و روشهای سنتی در مدارس دولتی ابتدایی [دوره 4، شماره 3، 1404]
-
بدری گرگری، رحیم
اعتیاد به اینترنت در دانش آموزان دختر متوسطه عراق: نقش کارکرد خانواده و سبکهای تربیتی والدین [دوره 4، شماره 2، 1404]
-
برهانزهی، نازنین
بررسی روابط ساختاری میان نگرانیهای تدریس، باورهای خودکارآمدی و محیط یادگیری سازنده گرا در درس علوم از دیدگاه دانشجو معلمان دوره ابتدایی ایران [دوره 4، شماره 4، 1404]
-
بهادری خسروشاهی، جعفر
اثربخشی روش تدریس مبتنی بر رویکرد سازنده گرایی بایبی بر حل مسئله، ادراک سودمندی تکالیف تحصیلی و اهداف پیشرفت دانش آموزان در درس شیمی [دوره 4، شماره 2، 1404]
ت
-
تقی پور، کیومرث
شناسایی و اولویت بندی روشهای بهسازی عملکرد معلمان ابتدایی برای ارائه آموزش الکترونیکی در شرایط کووید-19 [دوره 4، شماره 4، 1404]
ج
-
جامه بزرگ، زهرا
پرورش تفکر خلاق از طریق باز طراحی کتب درسی دوره ابتدایی: تحلیل محتوای کتاب مطالعات اجتماعی پایه سوم [دوره 4، شماره 4، 1404]
ح
-
حسنی، محمدحسن
توسعه برنامه درسی پاسخگوی رشته علوم تربیتی: مطالعه کیفی عوامل بازدارنده و تسهیل کننده [دوره 4، شماره 2، 1404]
-
حسین زاده، سید محسن
رابطه بین سواد رسانهای با مهارت حل مسئله و تفکر انتقادی دانشجویان دانشگاه تبریز [دوره 4، شماره 3، 1404]
-
حسینی نسب، سید داوود
تعیین تفاوت اثربخشی آموزش مهارتهای اجتماعی و آموزش مهارتهای تفکر بر نشاط اجتماعی در دانشآموزان پسر دوره اول متوسطه [دوره 4، شماره 4، 1404]
خ
-
خواجه، عبدالرحمن
تأثیر یادگیری معکوس و شبیهسازیهای رایانهای بر انگیزش و خلاقیت در آموزش زیستشناسی [دوره 4، شماره 2، 1404]
د
-
دانشمند، بدرالسادات
بررسی روابط ساختاری میان نگرانیهای تدریس، باورهای خودکارآمدی و محیط یادگیری سازنده گرا در درس علوم از دیدگاه دانشجو معلمان دوره ابتدایی ایران [دوره 4، شماره 4، 1404]
-
دهقان، حمیدرضا
بررسی ارتباط میان ادراک راهبردهای آموزشی معلمان با شکوفایی توانایی و از خودبیگانگی تحصیلی دانشآموزان [دوره 4، شماره 3، 1404]
-
دهقانی، مرضیه
یکپارچگی در جهان با برنامۀ درسی کلنگر: مروری نظاممند [دوره 4، شماره 4، 1404]
-
دهقانزاده، حسین
رابطه بین سواد رسانهای با مهارت حل مسئله و تفکر انتقادی دانشجویان دانشگاه تبریز [دوره 4، شماره 3، 1404]
ر
-
راعی، فاطمه
شایستگیهای مورد نیاز معلمان ریاضی کارآمد: از دیدگاه دانشجو-معلمان رشته آموزش ریاضی [دوره 4، شماره 1، 1404]
-
رضایی، صادق
شناسایی فرصت های فضای مجازی در محیطهای یادگیری از منظر دانشآموزان [دوره 4، شماره 1، 1404]
-
رمضانی، مرضیه
توسعه برنامه درسی پاسخگوی رشته علوم تربیتی: مطالعه کیفی عوامل بازدارنده و تسهیل کننده [دوره 4، شماره 2، 1404]
س
-
سرداری، مرضیه
اثربخشی آموزش به روش نقشه مفهومی بر تفکر تحلیلی و خودتنظیمی دانشآموزان پسر دوره ابتدایی [دوره 4، شماره 2، 1404]
-
سعادتی شامیر، ابوطالب
شناسایی فرصت های فضای مجازی در محیطهای یادگیری از منظر دانشآموزان [دوره 4، شماره 1، 1404]
-
سلطانی، اصغر
بررسی روابط ساختاری میان نگرانیهای تدریس، باورهای خودکارآمدی و محیط یادگیری سازنده گرا در درس علوم از دیدگاه دانشجو معلمان دوره ابتدایی ایران [دوره 4، شماره 4، 1404]
ش
-
شیخی حصارلو، پریسا
مقایسه اثربخشی آموزش ریاضی با استفاده از بازیهای مجازی و روشهای سنتی در مدارس دولتی ابتدایی [دوره 4، شماره 3، 1404]
ص
-
صاحب یار، حافظ
اثربخشی آموزش به روش نقشه مفهومی بر تفکر تحلیلی و خودتنظیمی دانشآموزان پسر دوره ابتدایی [دوره 4، شماره 2، 1404]
-
صمیمی، زبیر
اثربخشی روش تدریس مبتنی بر رویکرد سازنده گرایی بایبی بر حل مسئله، ادراک سودمندی تکالیف تحصیلی و اهداف پیشرفت دانش آموزان در درس شیمی [دوره 4، شماره 2، 1404]
ع
-
عاشوری، هایده
توسعه برنامه درسی پاسخگوی رشته علوم تربیتی: مطالعه کیفی عوامل بازدارنده و تسهیل کننده [دوره 4، شماره 2، 1404]
-
عبدالرحمن ناصر، استبرق
اعتیاد به اینترنت در دانش آموزان دختر متوسطه عراق: نقش کارکرد خانواده و سبکهای تربیتی والدین [دوره 4، شماره 2، 1404]
-
عظیمی، محمد
بررسی ارتباط میان ادراک راهبردهای آموزشی معلمان با شکوفایی توانایی و از خودبیگانگی تحصیلی دانشآموزان [دوره 4، شماره 3، 1404]
-
علی پور، خاتون
یکپارچگی در جهان با برنامۀ درسی کلنگر: مروری نظاممند [دوره 4، شماره 4، 1404]
غ
-
غریب خواجه، عفت
شناسایی و اولویت بندی روشهای بهسازی عملکرد معلمان ابتدایی برای ارائه آموزش الکترونیکی در شرایط کووید-19 [دوره 4، شماره 4، 1404]
-
غلامی، اعظم
تأثیر ساخت بازی تعاملی در بستر سیستم عامل اندروید بر رابطه بین خلاقیت دانشآموزان و یادگیری درس زیست شناسی در دانشآموزان دبیرستان تیزهوشان [دوره 4، شماره 4، 1404]
ف
-
فخار، نگین
یکپارچگی در جهان با برنامۀ درسی کلنگر: مروری نظاممند [دوره 4، شماره 4، 1404]
-
فریدی اسفنجانی، جعفر
شناسایی فرصت های فضای مجازی در محیطهای یادگیری از منظر دانشآموزان [دوره 4، شماره 1، 1404]
ق
-
قرضی آقبلاغ، امیر
تعیین تفاوت اثربخشی آموزش مهارتهای اجتماعی و آموزش مهارتهای تفکر بر نشاط اجتماعی در دانشآموزان پسر دوره اول متوسطه [دوره 4، شماره 4، 1404]
ک
-
کرامتی نوجه ده سادات، مرضیه
تأثیر یادگیری معکوس و شبیهسازیهای رایانهای بر انگیزش و خلاقیت در آموزش زیستشناسی [دوره 4، شماره 2، 1404]
-
کوشکی، فتح اله
شاخصهای محتوا در برنامه درسی دانش فناوری رشته آموزش ابتدایی و میزان توجه به آنها [دوره 4، شماره 1، 1404]
-
کوهی نوده، الناز
بررسی ارتباط میان ادراک راهبردهای آموزشی معلمان با شکوفایی توانایی و از خودبیگانگی تحصیلی دانشآموزان [دوره 4، شماره 3، 1404]
گ
-
گنجه ای، نسرین
رابطه خودکارآمدی و اعتیاد به اینترنت با اهمال کاری تحصیلی نوجوانان به واسطه خودتنظیمی [دوره 4، شماره 1، 1404]
م
-
محمودی، فیروز
شناسایی و اولویت بندی روشهای بهسازی عملکرد معلمان ابتدایی برای ارائه آموزش الکترونیکی در شرایط کووید-19 [دوره 4، شماره 4، 1404]
-
مردان اربط، فاطمه
شایستگیهای مورد نیاز معلمان ریاضی کارآمد: از دیدگاه دانشجو-معلمان رشته آموزش ریاضی [دوره 4، شماره 1، 1404]
-
ممی پور، مهدیه
تأثیر ساخت بازی تعاملی در بستر سیستم عامل اندروید بر رابطه بین خلاقیت دانشآموزان و یادگیری درس زیست شناسی در دانشآموزان دبیرستان تیزهوشان [دوره 4، شماره 4، 1404]
ن
-
نصرتی هشی، کمال
بررسی ارتباط میان ادراک راهبردهای آموزشی معلمان با شکوفایی توانایی و از خودبیگانگی تحصیلی دانشآموزان [دوره 4، شماره 3، 1404]
-
نصیرزاده، سمیه
شاخصهای محتوا در برنامه درسی دانش فناوری رشته آموزش ابتدایی و میزان توجه به آنها [دوره 4، شماره 1، 1404]
-
نعمتی، شهروز
اعتیاد به اینترنت در دانش آموزان دختر متوسطه عراق: نقش کارکرد خانواده و سبکهای تربیتی والدین [دوره 4، شماره 2، 1404]
-
نوری، حدیث
رابطه بین سواد رسانهای با مهارت حل مسئله و تفکر انتقادی دانشجویان دانشگاه تبریز [دوره 4، شماره 3، 1404]
ه
-
هاشمی، زهرا
بررسی نقش تعدیلگری خودپنداره ریاضی در رابطه بین حل مسائل کلامی ریاضی و خودتنظیمی شناختی و انگیزشی [دوره 4، شماره 3، 1404]
-
هاشمی، سیدیاسر
مقایسه اثربخشی آموزش ریاضی با استفاده از بازیهای مجازی و روشهای سنتی در مدارس دولتی ابتدایی [دوره 4، شماره 3، 1404]
ی
-
یزدی، حمیده
بررسی نقش تعدیلگری خودپنداره ریاضی در رابطه بین حل مسائل کلامی ریاضی و خودتنظیمی شناختی و انگیزشی [دوره 4، شماره 3، 1404]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد