آ
-
آموزش ابتدایی
شناسایی و اولویت بندی روشهای بهسازی عملکرد معلمان ابتدایی برای ارائه آموزش الکترونیکی در شرایط کووید-19 [دوره 4، شماره 4، 1404]
-
آموزش ابتدایی ایران
امکانسنجی کاربست هوش مصنوعی در آموزش ابتدایی ایران [دوره 4، شماره 1، 1404]
-
آموزش الکترونیکی
شناسایی و اولویت بندی روشهای بهسازی عملکرد معلمان ابتدایی برای ارائه آموزش الکترونیکی در شرایط کووید-19 [دوره 4، شماره 4، 1404]
-
آموزش به روش نقشه مفهومی
اثربخشی آموزش به روش نقشه مفهومی بر تفکر تحلیلی و خودتنظیمی دانشآموزان پسر دوره ابتدایی [دوره 4، شماره 2، 1404]
-
آموزش ریاضی
شایستگیهای مورد نیاز معلمان ریاضی کارآمد: از دیدگاه دانشجو-معلمان رشته آموزش ریاضی [دوره 4، شماره 1، 1404]
-
آموزش ریاضی
مقایسه اثربخشی آموزش ریاضی با استفاده از بازیهای مجازی و روشهای سنتی در مدارس دولتی ابتدایی [دوره 4، شماره 3، 1404]
-
آموزش کلنگر
یکپارچگی در جهان با برنامۀ درسی کلنگر: مروری نظاممند [دوره 4، شماره 4، 1404]
-
آموزش مجازی
مقایسه اثربخشی آموزش ریاضی با استفاده از بازیهای مجازی و روشهای سنتی در مدارس دولتی ابتدایی [دوره 4، شماره 3، 1404]
ا
-
ادراک سومندی تکالیف تحصیلی
اثربخشی روش تدریس مبتنی بر رویکرد سازنده گرایی بایبی بر حل مسئله، ادراک سودمندی تکالیف تحصیلی و اهداف پیشرفت دانش آموزان در درس شیمی [دوره 4، شماره 2، 1404]
-
از خودبیگانگی تحصیلی
بررسی ارتباط میان ادراک راهبردهای آموزشی معلمان با شکوفایی توانایی و از خودبیگانگی تحصیلی دانشآموزان [دوره 4، شماره 3، 1404]
-
اعتیاد به اینترنت
اعتیاد به اینترنت در دانش آموزان دختر متوسطه عراق: نقش کارکرد خانواده و سبکهای تربیتی والدین [دوره 4، شماره 2، 1404]
-
اعتیاد به اینترنت
رابطه خودکارآمدی و اعتیاد به اینترنت با اهمال کاری تحصیلی نوجوانان به واسطه خودتنظیمی [دوره 4، شماره 1، 1404]
-
الگوی برنامه درسی
ارائه الگوی برنامه درسی تنوع گرا مبتنی بر نظریه انعطاف پذیری شناختی [دوره 4، شماره 2، 1404]
-
امکانسنجی
امکانسنجی کاربست هوش مصنوعی در آموزش ابتدایی ایران [دوره 4، شماره 1، 1404]
-
انگیزش
تأثیر یادگیری معکوس و شبیهسازیهای رایانهای بر انگیزش و خلاقیت در آموزش زیستشناسی [دوره 4، شماره 2، 1404]
-
انگیزش پیشرفت
اثربخشی روش تدریس بایبی بر انگیزش تحصیلی و سرزندگی تحصیلی دانشآموزان پایه ششم ابتدایی [دوره 4، شماره 1، 1404]
-
اهداف پیشرفت
اثربخشی روش تدریس مبتنی بر رویکرد سازنده گرایی بایبی بر حل مسئله، ادراک سودمندی تکالیف تحصیلی و اهداف پیشرفت دانش آموزان در درس شیمی [دوره 4، شماره 2، 1404]
-
اهمال کاری تحصیلی
رابطه خودکارآمدی و اعتیاد به اینترنت با اهمال کاری تحصیلی نوجوانان به واسطه خودتنظیمی [دوره 4، شماره 1، 1404]
ب
-
بازیهای مجازی
مقایسه اثربخشی آموزش ریاضی با استفاده از بازیهای مجازی و روشهای سنتی در مدارس دولتی ابتدایی [دوره 4، شماره 3، 1404]
-
باورهای خودکارآمدی
بررسی روابط ساختاری میان نگرانیهای تدریس، باورهای خودکارآمدی و محیط یادگیری سازنده گرا در درس علوم از دیدگاه دانشجو معلمان دوره ابتدایی ایران [دوره 4، شماره 4، 1404]
-
باورهای هوشی
پیشبینی پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دختر بر اساس سبکهای مقابلهای، خودتنظیمی و باورهای هوشی با نقش میانجی انگیزه تحصیلی [دوره 4، شماره 3، 1404]
-
برنامه درسی
شاخصهای محتوا در برنامه درسی دانش فناوری رشته آموزش ابتدایی و میزان توجه به آنها [دوره 4، شماره 1، 1404]
-
برنامه درسی تنوع گرا
ارائه الگوی برنامه درسی تنوع گرا مبتنی بر نظریه انعطاف پذیری شناختی [دوره 4، شماره 2، 1404]
-
برنامه درسی جدید
یکپارچگی در جهان با برنامۀ درسی کلنگر: مروری نظاممند [دوره 4، شماره 4، 1404]
-
برنامه درسی کلنگر
یکپارچگی در جهان با برنامۀ درسی کلنگر: مروری نظاممند [دوره 4، شماره 4، 1404]
-
بهسازی عملکرد
شناسایی و اولویت بندی روشهای بهسازی عملکرد معلمان ابتدایی برای ارائه آموزش الکترونیکی در شرایط کووید-19 [دوره 4، شماره 4، 1404]
پ
-
پیشرفت تحصیلی
پیشبینی پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دختر بر اساس سبکهای مقابلهای، خودتنظیمی و باورهای هوشی با نقش میانجی انگیزه تحصیلی [دوره 4، شماره 3، 1404]
ت
-
تفکر انتقادی
رابطه بین سواد رسانهای با مهارت حل مسئله و تفکر انتقادی دانشجویان دانشگاه تبریز [دوره 4، شماره 3، 1404]
-
تفکر تحلیلی
اثربخشی آموزش به روش نقشه مفهومی بر تفکر تحلیلی و خودتنظیمی دانشآموزان پسر دوره ابتدایی [دوره 4، شماره 2، 1404]
-
تفکر خلاق
پرورش تفکر خلاق از طریق باز طراحی کتب درسی دوره ابتدایی: تحلیل محتوای کتاب مطالعات اجتماعی پایه سوم [دوره 4، شماره 4، 1404]
-
تکنولوژی های هوشمند و تعاملی
پرورش تفکر خلاق از طریق باز طراحی کتب درسی دوره ابتدایی: تحلیل محتوای کتاب مطالعات اجتماعی پایه سوم [دوره 4، شماره 4، 1404]
ح
-
حل مسئله
اثربخشی روش تدریس مبتنی بر رویکرد سازنده گرایی بایبی بر حل مسئله، ادراک سودمندی تکالیف تحصیلی و اهداف پیشرفت دانش آموزان در درس شیمی [دوره 4، شماره 2، 1404]
-
حل مسئله کلامی ریاضی
بررسی نقش تعدیلگری خودپنداره ریاضی در رابطه بین حل مسائل کلامی ریاضی و خودتنظیمی شناختی و انگیزشی [دوره 4، شماره 3، 1404]
خ
-
خلاقیت
تأثیر یادگیری معکوس و شبیهسازیهای رایانهای بر انگیزش و خلاقیت در آموزش زیستشناسی [دوره 4، شماره 2، 1404]
-
خودپنداره ریاضی
بررسی نقش تعدیلگری خودپنداره ریاضی در رابطه بین حل مسائل کلامی ریاضی و خودتنظیمی شناختی و انگیزشی [دوره 4، شماره 3، 1404]
-
خودتنظیمی
رابطه خودکارآمدی و اعتیاد به اینترنت با اهمال کاری تحصیلی نوجوانان به واسطه خودتنظیمی [دوره 4، شماره 1، 1404]
-
خودتنظیمی
اثربخشی آموزش به روش نقشه مفهومی بر تفکر تحلیلی و خودتنظیمی دانشآموزان پسر دوره ابتدایی [دوره 4، شماره 2، 1404]
-
خودتنظیمی
بررسی نقش تعدیلگری خودپنداره ریاضی در رابطه بین حل مسائل کلامی ریاضی و خودتنظیمی شناختی و انگیزشی [دوره 4، شماره 3، 1404]
-
خود راهبر
پیشبینی پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دختر بر اساس سبکهای مقابلهای، خودتنظیمی و باورهای هوشی با نقش میانجی انگیزه تحصیلی [دوره 4، شماره 3، 1404]
-
خودکارآمدی
رابطه خودکارآمدی و اعتیاد به اینترنت با اهمال کاری تحصیلی نوجوانان به واسطه خودتنظیمی [دوره 4، شماره 1، 1404]
د
-
دانشآموزان
شناسایی فرصت های فضای مجازی در محیطهای یادگیری از منظر دانشآموزان [دوره 4، شماره 1، 1404]
-
دانشآموزان
اثربخشی آموزش به روش نقشه مفهومی بر تفکر تحلیلی و خودتنظیمی دانشآموزان پسر دوره ابتدایی [دوره 4، شماره 2، 1404]
-
دانشجویان دانشگاه تبریز
رابطه بین سواد رسانهای با مهارت حل مسئله و تفکر انتقادی دانشجویان دانشگاه تبریز [دوره 4، شماره 3، 1404]
-
دانشجومعلمان دوره ابتدایی
بررسی روابط ساختاری میان نگرانیهای تدریس، باورهای خودکارآمدی و محیط یادگیری سازنده گرا در درس علوم از دیدگاه دانشجو معلمان دوره ابتدایی ایران [دوره 4، شماره 4، 1404]
-
دانش فناوری
شاخصهای محتوا در برنامه درسی دانش فناوری رشته آموزش ابتدایی و میزان توجه به آنها [دوره 4، شماره 1، 1404]
-
دانشگاه پاسخگو
توسعه برنامه درسی پاسخگوی رشته علوم تربیتی: مطالعه کیفی عوامل بازدارنده و تسهیل کننده [دوره 4، شماره 2، 1404]
-
دانشگاه فرهنگیان
شاخصهای محتوا در برنامه درسی دانش فناوری رشته آموزش ابتدایی و میزان توجه به آنها [دوره 4، شماره 1، 1404]
-
درس علوم
بررسی روابط ساختاری میان نگرانیهای تدریس، باورهای خودکارآمدی و محیط یادگیری سازنده گرا در درس علوم از دیدگاه دانشجو معلمان دوره ابتدایی ایران [دوره 4، شماره 4، 1404]
-
دوره آموزش ابتدایی
شاخصهای محتوا در برنامه درسی دانش فناوری رشته آموزش ابتدایی و میزان توجه به آنها [دوره 4، شماره 1، 1404]
ذ
-
ذهن باز
پرورش تفکر خلاق از طریق باز طراحی کتب درسی دوره ابتدایی: تحلیل محتوای کتاب مطالعات اجتماعی پایه سوم [دوره 4، شماره 4، 1404]
ر
-
راهبردهای آموزشی
بررسی ارتباط میان ادراک راهبردهای آموزشی معلمان با شکوفایی توانایی و از خودبیگانگی تحصیلی دانشآموزان [دوره 4، شماره 3، 1404]
-
روش تدریس بایبی
اثربخشی روش تدریس بایبی بر انگیزش تحصیلی و سرزندگی تحصیلی دانشآموزان پایه ششم ابتدایی [دوره 4، شماره 1، 1404]
-
روش تدریس بایبی
اثربخشی روش تدریس مبتنی بر رویکرد سازنده گرایی بایبی بر حل مسئله، ادراک سودمندی تکالیف تحصیلی و اهداف پیشرفت دانش آموزان در درس شیمی [دوره 4، شماره 2، 1404]
-
روشهای تدریس
شایستگیهای مورد نیاز معلمان ریاضی کارآمد: از دیدگاه دانشجو-معلمان رشته آموزش ریاضی [دوره 4، شماره 1، 1404]
ز
-
زیستشناسی
تأثیر یادگیری معکوس و شبیهسازیهای رایانهای بر انگیزش و خلاقیت در آموزش زیستشناسی [دوره 4، شماره 2، 1404]
س
-
سبک اجتناب
پیشبینی پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دختر بر اساس سبکهای مقابلهای، خودتنظیمی و باورهای هوشی با نقش میانجی انگیزه تحصیلی [دوره 4، شماره 3، 1404]
-
سبک جبران افراطی
پیشبینی پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دختر بر اساس سبکهای مقابلهای، خودتنظیمی و باورهای هوشی با نقش میانجی انگیزه تحصیلی [دوره 4، شماره 3، 1404]
-
سبکهای تربیتی والدین
اعتیاد به اینترنت در دانش آموزان دختر متوسطه عراق: نقش کارکرد خانواده و سبکهای تربیتی والدین [دوره 4، شماره 2، 1404]
-
سرزندگی تحصیلی
اثربخشی روش تدریس بایبی بر انگیزش تحصیلی و سرزندگی تحصیلی دانشآموزان پایه ششم ابتدایی [دوره 4، شماره 1، 1404]
-
سواد رسانه ای
رابطه بین سواد رسانهای با مهارت حل مسئله و تفکر انتقادی دانشجویان دانشگاه تبریز [دوره 4، شماره 3، 1404]
ش
-
شایستگیها
شایستگیهای مورد نیاز معلمان ریاضی کارآمد: از دیدگاه دانشجو-معلمان رشته آموزش ریاضی [دوره 4، شماره 1، 1404]
-
شبیهسازی رایانه
تأثیر یادگیری معکوس و شبیهسازیهای رایانهای بر انگیزش و خلاقیت در آموزش زیستشناسی [دوره 4، شماره 2، 1404]
-
شکوفایی توانایی
بررسی ارتباط میان ادراک راهبردهای آموزشی معلمان با شکوفایی توانایی و از خودبیگانگی تحصیلی دانشآموزان [دوره 4، شماره 3، 1404]
-
شیمی
اثربخشی روش تدریس مبتنی بر رویکرد سازنده گرایی بایبی بر حل مسئله، ادراک سودمندی تکالیف تحصیلی و اهداف پیشرفت دانش آموزان در درس شیمی [دوره 4، شماره 2، 1404]
ف
-
فرصتها
شناسایی فرصت های فضای مجازی در محیطهای یادگیری از منظر دانشآموزان [دوره 4، شماره 1، 1404]
-
فضای مجازی
شناسایی فرصت های فضای مجازی در محیطهای یادگیری از منظر دانشآموزان [دوره 4، شماره 1، 1404]
ک
-
کارکرد خانواده
اعتیاد به اینترنت در دانش آموزان دختر متوسطه عراق: نقش کارکرد خانواده و سبکهای تربیتی والدین [دوره 4، شماره 2، 1404]
م
-
محتوا
شاخصهای محتوا در برنامه درسی دانش فناوری رشته آموزش ابتدایی و میزان توجه به آنها [دوره 4، شماره 1، 1404]
-
محیط یادگیری
شناسایی فرصت های فضای مجازی در محیطهای یادگیری از منظر دانشآموزان [دوره 4، شماره 1، 1404]
-
محیط یادگیری سازنده گرا
بررسی روابط ساختاری میان نگرانیهای تدریس، باورهای خودکارآمدی و محیط یادگیری سازنده گرا در درس علوم از دیدگاه دانشجو معلمان دوره ابتدایی ایران [دوره 4، شماره 4، 1404]
-
معلم ریاضی
شایستگیهای مورد نیاز معلمان ریاضی کارآمد: از دیدگاه دانشجو-معلمان رشته آموزش ریاضی [دوره 4، شماره 1، 1404]
-
مهارت حل مسئله
رابطه بین سواد رسانهای با مهارت حل مسئله و تفکر انتقادی دانشجویان دانشگاه تبریز [دوره 4، شماره 3، 1404]
-
مهارت معلمی
شایستگیهای مورد نیاز معلمان ریاضی کارآمد: از دیدگاه دانشجو-معلمان رشته آموزش ریاضی [دوره 4، شماره 1، 1404]
-
مهارتهای اجتماعی
تعیین تفاوت اثربخشی آموزش مهارتهای اجتماعی و آموزش مهارتهای تفکر بر نشاط اجتماعی در دانشآموزان پسر دوره اول متوسطه [دوره 4، شماره 4، 1404]
-
مهارتهای تفکر
تعیین تفاوت اثربخشی آموزش مهارتهای اجتماعی و آموزش مهارتهای تفکر بر نشاط اجتماعی در دانشآموزان پسر دوره اول متوسطه [دوره 4، شماره 4، 1404]
ن
-
نشاط اجتماعی
تعیین تفاوت اثربخشی آموزش مهارتهای اجتماعی و آموزش مهارتهای تفکر بر نشاط اجتماعی در دانشآموزان پسر دوره اول متوسطه [دوره 4، شماره 4، 1404]
-
نظریه انعطاف پذیری شناختی
ارائه الگوی برنامه درسی تنوع گرا مبتنی بر نظریه انعطاف پذیری شناختی [دوره 4، شماره 2، 1404]
-
نگرانی های تدریس
بررسی روابط ساختاری میان نگرانیهای تدریس، باورهای خودکارآمدی و محیط یادگیری سازنده گرا در درس علوم از دیدگاه دانشجو معلمان دوره ابتدایی ایران [دوره 4، شماره 4، 1404]
ه
-
هوش تحلیلی
پرورش تفکر خلاق از طریق باز طراحی کتب درسی دوره ابتدایی: تحلیل محتوای کتاب مطالعات اجتماعی پایه سوم [دوره 4، شماره 4، 1404]
-
هوش مصنوعی
امکانسنجی کاربست هوش مصنوعی در آموزش ابتدایی ایران [دوره 4، شماره 1، 1404]
-
هوش موفق
پرورش تفکر خلاق از طریق باز طراحی کتب درسی دوره ابتدایی: تحلیل محتوای کتاب مطالعات اجتماعی پایه سوم [دوره 4، شماره 4، 1404]
ی
-
یادگیری الکترونیکی
شناسایی فرصت های فضای مجازی در محیطهای یادگیری از منظر دانشآموزان [دوره 4، شماره 1، 1404]
-
یادگیری کلنگر
یکپارچگی در جهان با برنامۀ درسی کلنگر: مروری نظاممند [دوره 4، شماره 4، 1404]
-
یادگیری معکوس
تأثیر یادگیری معکوس و شبیهسازیهای رایانهای بر انگیزش و خلاقیت در آموزش زیستشناسی [دوره 4، شماره 2، 1404]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد