نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آموزش ابتدایی شناسایی و اولویت بندی روشهای بهسازی عملکرد معلمان ابتدایی برای ارائه آموزش الکترونیکی در شرایط کووید-19 [دوره 4، شماره 4، 1404]
  • آموزش ابتدایی ایران امکان‌سنجی کاربست هوش مصنوعی در آموزش ابتدایی ایران [دوره 4، شماره 1، 1404]
  • آموزش الکترونیکی شناسایی و اولویت بندی روشهای بهسازی عملکرد معلمان ابتدایی برای ارائه آموزش الکترونیکی در شرایط کووید-19 [دوره 4، شماره 4، 1404]
  • آموزش به روش نقشه مفهومی اثربخشی آموزش به روش نقشه مفهومی بر تفکر تحلیلی و خودتنظیمی دانش‌آموزان پسر دوره ابتدایی [دوره 4، شماره 2، 1404]
  • آموزش ریاضی شایستگی‌های مورد نیاز معلمان ریاضی کارآمد: از دیدگاه‌ دانشجو-معلمان رشته آموزش ریاضی [دوره 4، شماره 1، 1404]
  • آموزش ریاضی مقایسه اثربخشی آموزش ریاضی با استفاده از بازی‌های مجازی و روش‌های سنتی در مدارس دولتی ابتدایی [دوره 4، شماره 3، 1404]
  • آموزش کل‌نگر یکپارچگی در جهان با برنامۀ درسی کل‌نگر: مروری نظام‌مند [دوره 4، شماره 4، 1404]
  • آموزش مجازی مقایسه اثربخشی آموزش ریاضی با استفاده از بازی‌های مجازی و روش‌های سنتی در مدارس دولتی ابتدایی [دوره 4، شماره 3، 1404]

ا

  • ادراک سومندی تکالیف تحصیلی اثربخشی روش تدریس مبتنی بر رویکرد سازنده گرایی بایبی بر حل مسئله، ادراک سودمندی تکالیف تحصیلی و اهداف پیشرفت دانش آموزان در درس شیمی [دوره 4، شماره 2، 1404]
  • از خودبیگانگی تحصیلی بررسی ارتباط میان ادراک راهبردهای آموزشی معلمان با شکوفایی توانایی و از خودبیگانگی تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 4، شماره 3، 1404]
  • اعتیاد به اینترنت اعتیاد به اینترنت در دانش آموزان دختر متوسطه عراق: نقش کارکرد خانواده و سبک‌های تربیتی والدین [دوره 4، شماره 2، 1404]
  • اعتیاد به اینترنت رابطه خودکارآمدی و اعتیاد به اینترنت با اهمال کاری تحصیلی نوجوانان به واسطه خودتنظیمی [دوره 4، شماره 1، 1404]
  • الگوی برنامه درسی ارائه الگوی برنامه درسی تنوع ‏گرا مبتنی بر نظریه انعطاف ‏پذیری شناختی [دوره 4، شماره 2، 1404]
  • امکان‌سنجی امکان‌سنجی کاربست هوش مصنوعی در آموزش ابتدایی ایران [دوره 4، شماره 1، 1404]
  • انگیزش تأثیر یادگیری معکوس و شبیه‌سازی‌های رایانه‌ای بر انگیزش و خلاقیت در آموزش زیست‌شناسی [دوره 4، شماره 2، 1404]
  • انگیزش پیشرفت اثربخشی روش تدریس بایبی بر انگیزش تحصیلی و سرزندگی تحصیلی دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی [دوره 4، شماره 1، 1404]
  • اهداف پیشرفت اثربخشی روش تدریس مبتنی بر رویکرد سازنده گرایی بایبی بر حل مسئله، ادراک سودمندی تکالیف تحصیلی و اهداف پیشرفت دانش آموزان در درس شیمی [دوره 4، شماره 2، 1404]
  • اهمال کاری تحصیلی رابطه خودکارآمدی و اعتیاد به اینترنت با اهمال کاری تحصیلی نوجوانان به واسطه خودتنظیمی [دوره 4، شماره 1، 1404]

ب

  • بازی‌های مجازی مقایسه اثربخشی آموزش ریاضی با استفاده از بازی‌های مجازی و روش‌های سنتی در مدارس دولتی ابتدایی [دوره 4، شماره 3، 1404]
  • باورهای خودکارآمدی بررسی روابط ساختاری میان نگرانی‌های تدریس، باورهای خودکارآمدی و محیط یادگیری سازنده گرا در درس علوم از دیدگاه دانشجو معلمان دوره ابتدایی ایران [دوره 4، شماره 4، 1404]
  • باورهای هوشی پیش‌بینی پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان دختر بر اساس سبک‌های مقابله‌ای، خودتنظیمی و باورهای هوشی با نقش میانجی انگیزه تحصیلی [دوره 4، شماره 3، 1404]
  • برنامه درسی شاخص‌های محتوا در برنامه درسی دانش فناوری رشته آموزش ابتدایی و میزان توجه به آنها [دوره 4، شماره 1، 1404]
  • برنامه درسی تنوع‏ گرا ارائه الگوی برنامه درسی تنوع ‏گرا مبتنی بر نظریه انعطاف ‏پذیری شناختی [دوره 4، شماره 2، 1404]
  • برنامه درسی جدید یکپارچگی در جهان با برنامۀ درسی کل‌نگر: مروری نظام‌مند [دوره 4، شماره 4، 1404]
  • برنامه درسی کل‌نگر یکپارچگی در جهان با برنامۀ درسی کل‌نگر: مروری نظام‌مند [دوره 4، شماره 4، 1404]
  • بهسازی عملکرد شناسایی و اولویت بندی روشهای بهسازی عملکرد معلمان ابتدایی برای ارائه آموزش الکترونیکی در شرایط کووید-19 [دوره 4، شماره 4، 1404]

پ

  • پیشرفت تحصیلی پیش‌بینی پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان دختر بر اساس سبک‌های مقابله‌ای، خودتنظیمی و باورهای هوشی با نقش میانجی انگیزه تحصیلی [دوره 4، شماره 3، 1404]

ت

  • تفکر انتقادی رابطه بین سواد رسانه‌ای با مهارت حل مسئله و تفکر انتقادی دانشجویان دانشگاه تبریز [دوره 4، شماره 3، 1404]
  • تفکر تحلیلی اثربخشی آموزش به روش نقشه مفهومی بر تفکر تحلیلی و خودتنظیمی دانش‌آموزان پسر دوره ابتدایی [دوره 4، شماره 2، 1404]
  • تفکر خلاق پرورش تفکر خلاق از طریق باز طراحی کتب درسی دوره ابتدایی: تحلیل محتوای کتاب مطالعات اجتماعی پایه سوم [دوره 4، شماره 4، 1404]
  • تکنولوژی های هوشمند و تعاملی پرورش تفکر خلاق از طریق باز طراحی کتب درسی دوره ابتدایی: تحلیل محتوای کتاب مطالعات اجتماعی پایه سوم [دوره 4، شماره 4، 1404]

ح

  • حل مسئله اثربخشی روش تدریس مبتنی بر رویکرد سازنده گرایی بایبی بر حل مسئله، ادراک سودمندی تکالیف تحصیلی و اهداف پیشرفت دانش آموزان در درس شیمی [دوره 4، شماره 2، 1404]
  • حل مسئله کلامی ریاضی بررسی نقش تعدیل‌گری خودپنداره ریاضی در رابطه بین حل مسائل کلامی ریاضی و خودتنظیمی شناختی و انگیزشی [دوره 4، شماره 3، 1404]

خ

  • خلاقیت تأثیر یادگیری معکوس و شبیه‌سازی‌های رایانه‌ای بر انگیزش و خلاقیت در آموزش زیست‌شناسی [دوره 4، شماره 2، 1404]
  • خودپنداره ریاضی بررسی نقش تعدیل‌گری خودپنداره ریاضی در رابطه بین حل مسائل کلامی ریاضی و خودتنظیمی شناختی و انگیزشی [دوره 4، شماره 3، 1404]
  • خودتنظیمی رابطه خودکارآمدی و اعتیاد به اینترنت با اهمال کاری تحصیلی نوجوانان به واسطه خودتنظیمی [دوره 4، شماره 1، 1404]
  • خودتنظیمی اثربخشی آموزش به روش نقشه مفهومی بر تفکر تحلیلی و خودتنظیمی دانش‌آموزان پسر دوره ابتدایی [دوره 4، شماره 2، 1404]
  • خودتنظیمی بررسی نقش تعدیل‌گری خودپنداره ریاضی در رابطه بین حل مسائل کلامی ریاضی و خودتنظیمی شناختی و انگیزشی [دوره 4، شماره 3، 1404]
  • خود راهبر پیش‌بینی پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان دختر بر اساس سبک‌های مقابله‌ای، خودتنظیمی و باورهای هوشی با نقش میانجی انگیزه تحصیلی [دوره 4، شماره 3، 1404]
  • خودکارآمدی رابطه خودکارآمدی و اعتیاد به اینترنت با اهمال کاری تحصیلی نوجوانان به واسطه خودتنظیمی [دوره 4، شماره 1، 1404]

د

  • دانش‌آموزان شناسایی فرصت های فضای مجازی در محیط‌های یادگیری از منظر دانش‌آموزان [دوره 4، شماره 1، 1404]
  • دانش‌آموزان اثربخشی آموزش به روش نقشه مفهومی بر تفکر تحلیلی و خودتنظیمی دانش‌آموزان پسر دوره ابتدایی [دوره 4، شماره 2، 1404]
  • دانشجویان دانشگاه تبریز رابطه بین سواد رسانه‌ای با مهارت حل مسئله و تفکر انتقادی دانشجویان دانشگاه تبریز [دوره 4، شماره 3، 1404]
  • دانشجومعلمان دوره ابتدایی بررسی روابط ساختاری میان نگرانی‌های تدریس، باورهای خودکارآمدی و محیط یادگیری سازنده گرا در درس علوم از دیدگاه دانشجو معلمان دوره ابتدایی ایران [دوره 4، شماره 4، 1404]
  • دانش فناوری شاخص‌های محتوا در برنامه درسی دانش فناوری رشته آموزش ابتدایی و میزان توجه به آنها [دوره 4، شماره 1، 1404]
  • دانشگاه پاسخگو توسعه برنامه درسی پاسخگوی رشته علوم تربیتی: مطالعه کیفی عوامل بازدارنده و تسهیل کننده [دوره 4، شماره 2، 1404]
  • دانشگاه فرهنگیان شاخص‌های محتوا در برنامه درسی دانش فناوری رشته آموزش ابتدایی و میزان توجه به آنها [دوره 4، شماره 1، 1404]
  • درس علوم بررسی روابط ساختاری میان نگرانی‌های تدریس، باورهای خودکارآمدی و محیط یادگیری سازنده گرا در درس علوم از دیدگاه دانشجو معلمان دوره ابتدایی ایران [دوره 4، شماره 4، 1404]
  • دوره آموزش ابتدایی شاخص‌های محتوا در برنامه درسی دانش فناوری رشته آموزش ابتدایی و میزان توجه به آنها [دوره 4، شماره 1، 1404]

ذ

  • ذهن باز پرورش تفکر خلاق از طریق باز طراحی کتب درسی دوره ابتدایی: تحلیل محتوای کتاب مطالعات اجتماعی پایه سوم [دوره 4، شماره 4، 1404]

ر

  • راهبردهای آموزشی بررسی ارتباط میان ادراک راهبردهای آموزشی معلمان با شکوفایی توانایی و از خودبیگانگی تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 4، شماره 3، 1404]
  • روش تدریس بایبی اثربخشی روش تدریس بایبی بر انگیزش تحصیلی و سرزندگی تحصیلی دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی [دوره 4، شماره 1، 1404]
  • روش تدریس بایبی اثربخشی روش تدریس مبتنی بر رویکرد سازنده گرایی بایبی بر حل مسئله، ادراک سودمندی تکالیف تحصیلی و اهداف پیشرفت دانش آموزان در درس شیمی [دوره 4، شماره 2، 1404]
  • روش‌های تدریس شایستگی‌های مورد نیاز معلمان ریاضی کارآمد: از دیدگاه‌ دانشجو-معلمان رشته آموزش ریاضی [دوره 4، شماره 1، 1404]

ز

  • زیستشناسی تأثیر یادگیری معکوس و شبیه‌سازی‌های رایانه‌ای بر انگیزش و خلاقیت در آموزش زیست‌شناسی [دوره 4، شماره 2، 1404]

س

  • سبک اجتناب پیش‌بینی پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان دختر بر اساس سبک‌های مقابله‌ای، خودتنظیمی و باورهای هوشی با نقش میانجی انگیزه تحصیلی [دوره 4، شماره 3، 1404]
  • سبک جبران افراطی پیش‌بینی پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان دختر بر اساس سبک‌های مقابله‌ای، خودتنظیمی و باورهای هوشی با نقش میانجی انگیزه تحصیلی [دوره 4، شماره 3، 1404]
  • سبک‌های تربیتی والدین اعتیاد به اینترنت در دانش آموزان دختر متوسطه عراق: نقش کارکرد خانواده و سبک‌های تربیتی والدین [دوره 4، شماره 2، 1404]
  • سرزندگی تحصیلی اثربخشی روش تدریس بایبی بر انگیزش تحصیلی و سرزندگی تحصیلی دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی [دوره 4، شماره 1، 1404]
  • سواد رسانه ای رابطه بین سواد رسانه‌ای با مهارت حل مسئله و تفکر انتقادی دانشجویان دانشگاه تبریز [دوره 4، شماره 3، 1404]

ش

  • شایستگی‌ها شایستگی‌های مورد نیاز معلمان ریاضی کارآمد: از دیدگاه‌ دانشجو-معلمان رشته آموزش ریاضی [دوره 4، شماره 1، 1404]
  • شبیهسازی رایانه تأثیر یادگیری معکوس و شبیه‌سازی‌های رایانه‌ای بر انگیزش و خلاقیت در آموزش زیست‌شناسی [دوره 4، شماره 2، 1404]
  • شکوفایی توانایی بررسی ارتباط میان ادراک راهبردهای آموزشی معلمان با شکوفایی توانایی و از خودبیگانگی تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 4، شماره 3، 1404]
  • شیمی اثربخشی روش تدریس مبتنی بر رویکرد سازنده گرایی بایبی بر حل مسئله، ادراک سودمندی تکالیف تحصیلی و اهداف پیشرفت دانش آموزان در درس شیمی [دوره 4، شماره 2، 1404]

ع

ف

  • فرصت‌ها شناسایی فرصت های فضای مجازی در محیط‌های یادگیری از منظر دانش‌آموزان [دوره 4، شماره 1، 1404]
  • فضای مجازی شناسایی فرصت های فضای مجازی در محیط‌های یادگیری از منظر دانش‌آموزان [دوره 4، شماره 1، 1404]

ک

  • کارکرد خانواده اعتیاد به اینترنت در دانش آموزان دختر متوسطه عراق: نقش کارکرد خانواده و سبک‌های تربیتی والدین [دوره 4، شماره 2، 1404]

م

  • محتوا شاخص‌های محتوا در برنامه درسی دانش فناوری رشته آموزش ابتدایی و میزان توجه به آنها [دوره 4، شماره 1، 1404]
  • محیط یادگیری شناسایی فرصت های فضای مجازی در محیط‌های یادگیری از منظر دانش‌آموزان [دوره 4، شماره 1، 1404]
  • محیط یادگیری سازنده گرا بررسی روابط ساختاری میان نگرانی‌های تدریس، باورهای خودکارآمدی و محیط یادگیری سازنده گرا در درس علوم از دیدگاه دانشجو معلمان دوره ابتدایی ایران [دوره 4، شماره 4، 1404]
  • معلم ریاضی شایستگی‌های مورد نیاز معلمان ریاضی کارآمد: از دیدگاه‌ دانشجو-معلمان رشته آموزش ریاضی [دوره 4، شماره 1، 1404]
  • مهارت حل مسئله رابطه بین سواد رسانه‌ای با مهارت حل مسئله و تفکر انتقادی دانشجویان دانشگاه تبریز [دوره 4، شماره 3، 1404]
  • مهارت معلمی شایستگی‌های مورد نیاز معلمان ریاضی کارآمد: از دیدگاه‌ دانشجو-معلمان رشته آموزش ریاضی [دوره 4، شماره 1، 1404]
  • مهارت‌های اجتماعی تعیین تفاوت اثربخشی آموزش مهارت‌های اجتماعی و آموزش مهارت‌های تفکر بر نشاط اجتماعی در دانش‌آموزان پسر دوره اول متوسطه [دوره 4، شماره 4، 1404]
  • مهارت‌های تفکر تعیین تفاوت اثربخشی آموزش مهارت‌های اجتماعی و آموزش مهارت‌های تفکر بر نشاط اجتماعی در دانش‌آموزان پسر دوره اول متوسطه [دوره 4، شماره 4، 1404]

ن

  • نشاط اجتماعی تعیین تفاوت اثربخشی آموزش مهارت‌های اجتماعی و آموزش مهارت‌های تفکر بر نشاط اجتماعی در دانش‌آموزان پسر دوره اول متوسطه [دوره 4، شماره 4، 1404]
  • نظریه انعطاف‏ پذیری شناختی ارائه الگوی برنامه درسی تنوع ‏گرا مبتنی بر نظریه انعطاف ‏پذیری شناختی [دوره 4، شماره 2، 1404]
  • نگرانی های تدریس بررسی روابط ساختاری میان نگرانی‌های تدریس، باورهای خودکارآمدی و محیط یادگیری سازنده گرا در درس علوم از دیدگاه دانشجو معلمان دوره ابتدایی ایران [دوره 4، شماره 4، 1404]

ه

  • هوش تحلیلی پرورش تفکر خلاق از طریق باز طراحی کتب درسی دوره ابتدایی: تحلیل محتوای کتاب مطالعات اجتماعی پایه سوم [دوره 4، شماره 4، 1404]
  • هوش مصنوعی امکان‌سنجی کاربست هوش مصنوعی در آموزش ابتدایی ایران [دوره 4، شماره 1، 1404]
  • هوش موفق پرورش تفکر خلاق از طریق باز طراحی کتب درسی دوره ابتدایی: تحلیل محتوای کتاب مطالعات اجتماعی پایه سوم [دوره 4، شماره 4، 1404]

ی

  • یادگیری الکترونیکی شناسایی فرصت های فضای مجازی در محیط‌های یادگیری از منظر دانش‌آموزان [دوره 4، شماره 1، 1404]
  • یادگیری کل‌نگر یکپارچگی در جهان با برنامۀ درسی کل‌نگر: مروری نظام‌مند [دوره 4، شماره 4، 1404]
  • یادگیری معکوس تأثیر یادگیری معکوس و شبیه‌سازی‌های رایانه‌ای بر انگیزش و خلاقیت در آموزش زیست‌شناسی [دوره 4، شماره 2، 1404]