آیتی، محسن تجارب زیسته معلمان بومی از چالشهای آموزش در مناطق دارای خرده فرهنگ در دوران بحران کووید19 [دوره 1، شماره 3، 1401]
آیتی، محسن شناسایی شاخصها و مؤلفههای یادگیری مادامالعمر فراگیران : سنتزپژوهی براساس مدل روبرتس [دوره 3، شماره 4، 1403]
آرمند، محمد بررسی مؤلفههای فرهنگ عمومی در کتب فارسی دوره ابتدایی [دوره 1، شماره 3، 1401]
آژیده، وکیل پیشبینی مشغولیت تحصیلی دانشجویان بر اساس ادراک ازکلاس آنلاین، هیجانهای کلاسی و خودکارآمدی رایانه. [دوره 3، شماره 3، 1403]
ا
احلال زهی، خدیجه مقایسه اثربخشی آموزش به روش استقرایی، کاوشگری، همیاری، بدیعه پردازی و سنتی بر میزان خلاقیت دانش آموزان [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 68-78]
احمد، مدنی مطالعة پدیدارشناسانة عوامل ضعف یادگیری با تمرکز بر تجارب زیستة دانشآموزان دختر مقطع متوسطه دوم [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 53-69]
احمدی، پروین تدوین راهنمای عمل برنامه درسی تلفیقی پایه دوم ابتدایی [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 79-96]
احمدی، پروین تدوین راهنمای عمل برنامهدرسی تلفیقی و اعتبارسنجی آن از دیدگاه معلمان [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 59-77]
ادیب، یوسف طراحی مدل عوامل عاطفی موثر بر مشارکت معلمان ابتدایی در دوره های آموزش ضمن خدمت [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 37-57]
ایزدی، صمد بررسی میزان توجه به شاخص های اقتصاد مقاومتی در کتاب های درسی دوره ابتدایی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 61-74]
ایزدپناه، امین شناسایی مؤلفههای تفکر فلسفی لیپمن در کتاب داستان شازده کوچولو [دوره 3، شماره 4، 1403]
استادحسنلو، حسین عوامل موثر بر مشارکت فعال والدین در امر آموزش و پرورش و توانبخشی دانشآموزان با نیازهای ویژه [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 82-94]
استادحسنلو، حسین پژوهشسراهای دانشآموزی: تحلیل پدیدارشناسانه چالشها و فرصتها [دوره 3، شماره 4، 1403]
اسدیان، سیروس شناسایی عوامل اثرگذار بر بروز و اجرای ارزشیابیهای کاذب در فرآیندهای آموزشی مدارس [دوره 3، شماره 4، 1403]
اسفیجانی، اعظم بررسی اثربخشی داستان و خودتوضیحی بازی دیجیتال بر یادگیری، درگیری تحصیلی در درس ریاضی دانشآموزان پایه اول ابتدایی [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 66-87]
اصانلو، بهاره بررسی پیشرانهای هویتیابی با برند و رفتارهای حمایتی حاصل از آن در صنعت آموزش عالی کشور؛ نقش تعدیلگری جمعگرایی / فردگرایی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 20-37]
اصغری نکاح، محسن بررسی رابطه هوش اخلاقی ، هوش هیجانی و هوش معنوی با رضایت شغلی معلمان [دوره 1، شماره 3، 1401]
افضل خانی، مریم اثربخشی راهبردهای فراشناختی بر خودکارآمدی و باورهای انگیزشی در دانش آموزان با اختلالات یادگیری [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 1-10]
اکبری، فهیمه ارزشیابی وضعیت اجرای آموزش در دوره متوسطه اول شهر تبریز براساس ابعاد برابری دیجیتالی در شرایط کرونایی [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 18-32]
اکبری، محمد شناسایی شاخصها و مؤلفههای یادگیری مادامالعمر فراگیران : سنتزپژوهی براساس مدل روبرتس [دوره 3، شماره 4، 1403]
اکبرپور زنگلانی، محمد باقر بررسی رابطه باورهای معرفتشناختی بادرگیری تحصیلی و پیشرفت تحصیلی زبان انگلیسی دانشآموزان دوره متوسطه [دوره 1، شماره 4، 1401]
الیاسی، فائزه روایتی سه سویه از برنامه درسی مقطع ابتدایی در دوران کرونا [دوره 1، شماره 4، 1401]
ایمانزاده، علی مطالعه پدیدارشناختی روشهای یادگیری الکترونیکی همزمان و غیرهمزمان معلمان در دروس عملی [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 11-23]
ایمان زاده، علی بررسی میزان انطباق پذیری مؤلفه های تربیت اجتماعی کتاب مطالعات اجتماعی پایه ششم ابتدایی با واقعیت های اجتماعی [(مقالات آماده انتشار)]
ایمانزاده، علی رابطه بین سواد رسانهای با مهارت حل مسئله و تفکر انتقادی دانشجویان دانشگاه تبریز [(مقالات آماده انتشار)]
امانی طهرانی، محمود مشارکت کنندگان برنامه ریزی درسی مدرسه محور، روایت یک دهه تجربه مدرسه ای ابتدائی [دوره 3، شماره 3، 1403]
امیریان، فاطمه بررسی چالش های تدریس مطالعات اجتماعی دوره ی ابتدایی در فضای مجازی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 58-72]
امینی، محمد مطالعة پدیدارشناسانة عوامل ضعف یادگیری با تمرکز بر تجارب زیستة دانشآموزان دختر مقطع متوسطه دوم [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 53-69]
ب
باشتنی، اکرم ارزیابی شبکه دانش آموزی شاد با رویکرد SWOTبه منظور ارائه راهبردهایی جهت بهبود برنامه درسی دوره اول متوسطه [دوره 1، شماره 3، 1401]
باغشیخی، فاطمه مطالعة پدیدارشناسانة عوامل ضعف یادگیری با تمرکز بر تجارب زیستة دانشآموزان دختر مقطع متوسطه دوم [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 53-69]
باقری، محسن تأثیر بازی واقعیت جایگزین بر مهارت حل مسئله دانش آموزان کلاس چندپایه [دوره 3، شماره 3، 1403]
باقرنژاد، رقیه ارائه الگوی برنامۀ درسی چندفرهنگی برای دوره دوم متوسطه (مطالعۀ موردیِ مدارس شهر تبریز) [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 79-102]
بدری گرگری، رحیم طراحی مدل عوامل عاطفی موثر بر مشارکت معلمان ابتدایی در دوره های آموزش ضمن خدمت [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 37-57]
بدری گرگری، رحیم نقش سازههای بخشش و نوع دوستی در پیشبینی بهزیستی روانشناختی: پژوهشی در حوزه نارساییهای ذهنی و تحولی [دوره 1، شماره 4، 1401]
بدری گرگری، رحیم عوامل موثر بر مشارکت فعال والدین در امر آموزش و پرورش و توانبخشی دانشآموزان با نیازهای ویژه [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 82-94]
بدری گرگری، رحیم اعتیاد به اینترنت در دانش آموزان دختر متوسطه عراق: نقش کارکرد خانواده و سبکهای تربیتی والدین [(مقالات آماده انتشار)]
بدری گرگری، رحیم پیشبینی نگرانی براساس سازههای بهزیستی اجتماعی و خوشبینی در مادران کودکان با نارساییهای ذهنی و تحولی [(مقالات آماده انتشار)]
بدری گرگری، رحیم مقایسه بهزیستی تحصیلی در بین دانشآموزان عادی و فلج مغزی [(مقالات آماده انتشار)]
برات دستجردی، نگین بررسی اثربخشی داستان و خودتوضیحی بازی دیجیتال بر یادگیری، درگیری تحصیلی در درس ریاضی دانشآموزان پایه اول ابتدایی [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 66-87]
بیرامی، منصور اثربخشی روش های یاددهی-یادگیری مبتنی بر مغز بربهبود شرایط زمینه ای و انگیزشی یادگیری زبان انگلیسی [دوره 1، شماره 3، 1401]
برقی، عیسی ارائه الگوی برنامۀ درسی چندفرهنگی برای دوره دوم متوسطه (مطالعۀ موردیِ مدارس شهر تبریز) [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 79-102]
برقی، عیسی آسیب شناسی برنامه ی درسی ریاضی دوره ی ابتدایی بر اساس مولفه های برنامه ی درسی [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 1-17]
بقایی، حسین جایگاه برنامه درسی پنهان بر تفکر ارجاعی و یادگیری خودراهبر در دانشآموزان [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 50-60]
پ
پیری، موسی آسیب شناسی برنامه ی درسی ریاضی دوره ی ابتدایی بر اساس مولفه های برنامه ی درسی [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 1-17]
پژمان فرد، مینا اثربخشی روش های یاددهی-یادگیری مبتنی بر مغز بربهبود شرایط زمینه ای و انگیزشی یادگیری زبان انگلیسی [دوره 1، شماره 3، 1401]
پورملایی هریس، رعنا اثربخشی آموزش مهارت های اجتماعی بر خودپنداره تحصیلی و احساس تعلق به مدرسه در دانشآموزان ابتدایی [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 51-64]
ت
تاری، فرزانه بازنمایی تجارب زیسته معلمان در زمینه ارتقای انگیزش تحصیلی دانش آموزان دوره ابتدایی در محیط یادگیری الکترونیکی [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 1-19]
تاری، نصیبه بازنمایی تجارب زیسته معلمان در زمینه ارتقای انگیزش تحصیلی دانش آموزان دوره ابتدایی در محیط یادگیری الکترونیکی [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 1-19]
ترتیفی زاده، نجمه مشارکت کنندگان برنامه ریزی درسی مدرسه محور، روایت یک دهه تجربه مدرسه ای ابتدائی [دوره 3، شماره 3، 1403]
تقی پور، کیومرث شناسایی و رتبهبندی چالشهای آموزش در سیستم مدیریت یادگیری الکترونیکی دانشگاه تبریز از دیدگاه دانشجویان در شرایط کرونایی [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 14-32]
تقی پور، کیومرث تجارب زیسته دبیران از دلایل ناکارآمدی آموزش زبان انگلیسی در مقطع متوسطه [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 1-21]
تقی پور، کیومرث ارزشیابی وضعیت اجرای آموزش در دوره متوسطه اول شهر تبریز براساس ابعاد برابری دیجیتالی در شرایط کرونایی [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 18-32]
تقی پور، کیومرث شناسایی و اولویت بندی روشهای بهسازی عملکرد معلمان ابتدایی برای ارائه آموزش الکترونیکی در شرایط کووید-19 [(مقالات آماده انتشار)]
تیمورزاده، سمیرا ارزشیابی برنامههای تلویزیونی شبکه آموزش: مطالعه موردی درس ریاضی [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 33-49]
ج
جباری، سیده فاطمه تأثیر بازی واقعیت جایگزین بر مهارت حل مسئله دانش آموزان کلاس چندپایه [دوره 3، شماره 3، 1403]
جباریان، مرتضی بررسی رابطه هوش اخلاقی ، هوش هیجانی و هوش معنوی با رضایت شغلی معلمان [دوره 1، شماره 3، 1401]
جعفری ثانی، حسین تجارب زیسته معلمان بومی از چالشهای آموزش در مناطق دارای خرده فرهنگ در دوران بحران کووید19 [دوره 1، شماره 3، 1401]
جعفری نژاد، حجت آسیب شناسی آموزش دوره کارشناسی ارشد رشته مدیریت آموزشی (مطالعه موردی: دانشگاه علوم انتظامی) [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 50-65]
جعفری نژاد، هادی آسیب شناسی آموزش دوره کارشناسی ارشد رشته مدیریت آموزشی (مطالعه موردی: دانشگاه علوم انتظامی) [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 50-65]
جلایری لایین، شیوا تجارب زیسته معلمان بومی از چالشهای آموزش در مناطق دارای خرده فرهنگ در دوران بحران کووید19 [دوره 1، شماره 3، 1401]
جلایری لایین، غزل تجارب زیسته معلمان بومی از چالشهای آموزش در مناطق دارای خرده فرهنگ در دوران بحران کووید19 [دوره 1، شماره 3، 1401]
جهاندیده، جواد مقایسه اثربخشی آموزش به روش استقرایی، کاوشگری، همیاری، بدیعه پردازی و سنتی بر میزان خلاقیت دانش آموزان [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 68-78]
جهاندیده، جواد پدیدارشناسی تجربیات معلمان زبان فارسی از برگزاری دوره آموزش چندزبانه [دوره 1، شماره 3، 1401]
جوادی پور، محمد مقایسه اثر بخشی روش آموزش حضوری و مجازی بر یادگیری و یادداری دانش آموزان پسر دوره ابتدایی شهر قم [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 22-39]
ح
حافظیان، مریم اثربخشی آموزش حل مسئله شناختی اجتماعی بر خودتنظیمی تحصیلی و راهبردهای مقابلهای دانشآموزان با اضطراب ریاضی [دوره 3، شماره 4، 1403]
حسین زاده، سید محسن رابطه بین سواد رسانهای با مهارت حل مسئله و تفکر انتقادی دانشجویان دانشگاه تبریز [(مقالات آماده انتشار)]
حسین زاده، سلیمان مقایسه بهزیستی تحصیلی در بین دانشآموزان عادی و فلج مغزی [(مقالات آماده انتشار)]
حسین زاده، سونیا انگیزش در آموزش بر خط: اثر کاربست الگوی طراحی انگیزشی کلر بر انگیزش دانش آموزان دبستانی در شرایط پاندومی کووید 19 [دوره 1، شماره 4، 1401]
حمیدی زاده، کتایون بررسی چالش های تدریس مطالعات اجتماعی دوره ی ابتدایی در فضای مجازی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 58-72]
خ
خادم، قمری نقش سازههای بخشش و نوع دوستی در پیشبینی بهزیستی روانشناختی: پژوهشی در حوزه نارساییهای ذهنی و تحولی [دوره 1، شماره 4، 1401]
خدایاری شوطی، سعید بررسی رابطه باورهای معرفتشناختی بادرگیری تحصیلی و پیشرفت تحصیلی زبان انگلیسی دانشآموزان دوره متوسطه [دوره 1، شماره 4، 1401]
خرسند اصیل، علی کاوشی برای شناسایی شیوههای آموزش سواد شغلی به دانشآموزان دوره اول متوسطه: مطالعه کیفی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 1-20]
خروشی، محمود مقایسه TPACK معلمان مدارس هوشمند و عادی و ارتباط آن با اضطراب فناورانه دانش آموزان متوسطه دوره اول شهر اردبیل [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 22-33]
خشکاب، شهربانو شناسایی و اولویتبندی مؤلفههای اصلی ارزیابی کیفیت برنامه درسی کارورزی نظام تربیت معلم [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 25-48]
خوشبخت، فریبا شناسایی مؤلفههای تفکر فلسفی لیپمن در کتاب داستان شازده کوچولو [دوره 3، شماره 4، 1403]
د
دادخواه، الهه اثربخشی آموزش حل مسئله شناختی اجتماعی بر خودتنظیمی تحصیلی و راهبردهای مقابلهای دانشآموزان با اضطراب ریاضی [دوره 3، شماره 4، 1403]
دیبایی صابر، محسن ارزیابی وضعیت موجود سامانه آموزش الکترونیکی دانشگاه شاهد در دوران کرونا از دید اساتید و دانشجویان [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 50-67]
دیبایی صابر، محسن ارزیابی شبکه دانش آموزی شاد با رویکرد SWOTبه منظور ارائه راهبردهایی جهت بهبود برنامه درسی دوره اول متوسطه [دوره 1، شماره 3، 1401]
دلروز، کاظم پیشبینی مشغولیت تحصیلی دانشجویان بر اساس ادراک ازکلاس آنلاین، هیجانهای کلاسی و خودکارآمدی رایانه. [دوره 3، شماره 3، 1403]
دهرویه، شهربانو اثربخشی آموزش حل مسئله شناختی اجتماعی بر خودتنظیمی تحصیلی و راهبردهای مقابلهای دانشآموزان با اضطراب ریاضی [دوره 3، شماره 4، 1403]
دهقانزاده، حسین شناسایی و رتبهبندی چالشهای آموزش در سیستم مدیریت یادگیری الکترونیکی دانشگاه تبریز از دیدگاه دانشجویان در شرایط کرونایی [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 14-32]
دهقانزاده، حسین مطالعه پدیدارشناختی روشهای یادگیری الکترونیکی همزمان و غیرهمزمان معلمان در دروس عملی [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 11-23]
دهقانزاده، حسین رابطه بین سواد رسانهای با مهارت حل مسئله و تفکر انتقادی دانشجویان دانشگاه تبریز [(مقالات آماده انتشار)]
دهقان زاده، حجت ارزشیابی برنامههای تلویزیونی شبکه آموزش: مطالعه موردی درس ریاضی [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 33-49]
ذ
ذبیحی، فاطمه بررسی کاربردهای فناوری هولوگرام سه بعدی در زمینه ی آموزش تاریخ به دانش آموزان [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 35-50]
ر
رحیمی، ابراهیم ارزیابی دانشکده های فنی و حرفه ای استان مرکزی بر اساس شاخص های شورای عالی انقلاب فرهنگی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 58-95]
رزاقیان، سیده طاهره اثربخشی آموزش حل مسئله شناختی اجتماعی بر خودتنظیمی تحصیلی و راهبردهای مقابلهای دانشآموزان با اضطراب ریاضی [دوره 3، شماره 4، 1403]
رضائی، ایدا بررسی رابطه بین سواد رسانه ای با پرخاشگری فضای سایبری و تفکرانتقادی در بین دانشجویان دانشگاه تبریز [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 61-82]
رضائی، شایسته بررسی بدفهمی های دانش آموزان پایه هفتم در مورد برداشت آنها از مفهوم اعداد منفی در درس ریاضی [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 1-29]
رنجبری صوفیان، وجیهه تحلیل محتوای موضوعی و روششناختی پایاننامهها و رسالههای تحصیلات تکمیلی رشتهی علوم تربیتی دانشگاه تبریز در فاصله سالهای 1376 - 1395 [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 1-16]
رنجدوست، شهرام تحلیل محتوای کتب متوسطه اول و دوم بر اساس توجه به مشارکت سیاسی و دینی (مطالعه موردی: کتب مطالعات اجتماعی و جامعه شناسی) [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 65-77]
روضه، طاهره روایتی سه سویه از برنامه درسی مقطع ابتدایی در دوران کرونا [دوره 1، شماره 4، 1401]
ز
زارع، سعیده طراحی مدل عوامل عاطفی موثر بر مشارکت معلمان ابتدایی در دوره های آموزش ضمن خدمت [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 37-57]
زارعان، مصطفی نقش واسطه ای اهمالکاری تحصیلی در رابطه بین علائم نارسایی توجه/ فزونکنشی و ضربآهنگ شناختی کند با عملکرد تحصیلی دانش آموزان دوره متوسطه اول [دوره 3، شماره 3، 1403]
س
سالار، روح الله آسیب شناسی آموزش دوره کارشناسی ارشد رشته مدیریت آموزشی (مطالعه موردی: دانشگاه علوم انتظامی) [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 50-65]
سالارصادقی، مهدی تجارب زیسته معلمان ابتدایی از اجرای ارزشیابی کیفی-توصیفی در آموزش مجازی دوران همه گیری کووید-۱۹: یک مطالعه پدیدارشناسانه [دوره 3، شماره 3، 1403]
سبحانی نژاد، مهدی موانع عدم تحقق اهداف برنامه درسی فارسی و نگارش دوره دوم ابتدایی [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 83-103]
سراجی، فرهاد کاوشی برای شناسایی شیوههای آموزش سواد شغلی به دانشآموزان دوره اول متوسطه: مطالعه کیفی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 1-20]
سیفی، ریحانه ارزیابی وضعیت موجود سامانه آموزش الکترونیکی دانشگاه شاهد در دوران کرونا از دید اساتید و دانشجویان [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 50-67]
سلطانی، شهناز اثربخشی آموزش مجازی درس ریاضی بر خودکارآمدی، تفکرخلاق و مسئولیت پذیری دانشآموزان دختر پایه هشتم [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 45-57]
سیمرغ، مصطفی بررسی پیشرانهای هویتیابی با برند و رفتارهای حمایتی حاصل از آن در صنعت آموزش عالی کشور؛ نقش تعدیلگری جمعگرایی / فردگرایی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 20-37]
ش
شادبافی، محمد نقش واسطه ای اهمالکاری تحصیلی در رابطه بین علائم نارسایی توجه/ فزونکنشی و ضربآهنگ شناختی کند با عملکرد تحصیلی دانش آموزان دوره متوسطه اول [دوره 3، شماره 3، 1403]
شجاع، علی بررسی پیشرانهای هویتیابی با برند و رفتارهای حمایتی حاصل از آن در صنعت آموزش عالی کشور؛ نقش تعدیلگری جمعگرایی / فردگرایی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 20-37]
شیخ احمدی، سید سهراب شناسایی عوامل اثرگذار بر بروز و اجرای ارزشیابیهای کاذب در فرآیندهای آموزشی مدارس [دوره 3، شماره 4، 1403]
شریفی رهنمو، سعید امکان سنجی برنامه درسی تلفیقی در دروس علوم تجربی، علوم اجتماعی و تربیت بدنی دوره ابتدایی از نگاه معلمان و متخصصان برنامه درسی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 40-49]
شریفی رهنمو، سعید اثربخشی آموزش مهارت های اجتماعی بر خودپنداره تحصیلی و احساس تعلق به مدرسه در دانشآموزان ابتدایی [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 51-64]
شریفی رهنمو، سعید اثربخشی آموزش سرزندگی تحصیلی بر مطلوبیت اجتماعی و سازگاری اجتماعی دانش آموزان متوسطه [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 17-29]
شریفی رهنمو، مجید امکان سنجی برنامه درسی تلفیقی در دروس علوم تجربی، علوم اجتماعی و تربیت بدنی دوره ابتدایی از نگاه معلمان و متخصصان برنامه درسی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 40-49]
شکری، رحیمه اثربخشی آموزش سرزندگی تحصیلی بر مطلوبیت اجتماعی و سازگاری اجتماعی دانش آموزان متوسطه [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 17-29]
شمشیری، بابک شناسایی مؤلفههای تفکر فلسفی لیپمن در کتاب داستان شازده کوچولو [دوره 3، شماره 4، 1403]
شهامت دهسرخ، فاطمه انگیزش در آموزش بر خط: اثر کاربست الگوی طراحی انگیزشی کلر بر انگیزش دانش آموزان دبستانی در شرایط پاندومی کووید 19 [دوره 1، شماره 4، 1401]
ص
صاحبی، سمانه روایتی سه سویه از برنامه درسی مقطع ابتدایی در دوران کرونا [دوره 1، شماره 4، 1401]
صاحبی، سمانه بررسی رابطه هوش اخلاقی ، هوش هیجانی و هوش معنوی با رضایت شغلی معلمان [دوره 1، شماره 3، 1401]
صادق وزیری، فراز بررسی پیشرانهای هویتیابی با برند و رفتارهای حمایتی حاصل از آن در صنعت آموزش عالی کشور؛ نقش تعدیلگری جمعگرایی / فردگرایی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 20-37]
صالحی نجف آبادی، فاطمه بررسی اثربخشی داستان و خودتوضیحی بازی دیجیتال بر یادگیری، درگیری تحصیلی در درس ریاضی دانشآموزان پایه اول ابتدایی [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 66-87]
صفی اقدم، زهرا بررسی میزان انطباق پذیری مؤلفه های تربیت اجتماعی کتاب مطالعات اجتماعی پایه ششم ابتدایی با واقعیت های اجتماعی [(مقالات آماده انتشار)]
صلاحیان، افشین واکاوی موانع تحقق تفکر انتقادی در گستره تعلیم و تربیت [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 30-50]
صمدی، پروین تدوین راهنمای عمل برنامه درسی تلفیقی پایه دوم ابتدایی [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 79-96]
صمدی، پروین تدوین راهنمای عمل برنامهدرسی تلفیقی و اعتبارسنجی آن از دیدگاه معلمان [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 59-77]
ط
طباطبا، نگارالسادات ارزشیابی برنامه درسی علوم تجربی پایه هشتم به روش خبرگی و نقادی تربیتی [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 95-128]
طهماسب زاده شیخلار، داود مقایسه TPACK معلمان مدارس هوشمند و عادی و ارتباط آن با اضطراب فناورانه دانش آموزان متوسطه دوره اول شهر اردبیل [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 22-33]
طهماسب زاده شیخلار، داود تجارب زیسته دبیران از دلایل ناکارآمدی آموزش زبان انگلیسی در مقطع متوسطه [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 1-21]
طهماسب زاده شیخلار، داود بررسی میزان انطباق پذیری مؤلفه های تربیت اجتماعی کتاب مطالعات اجتماعی پایه ششم ابتدایی با واقعیت های اجتماعی [(مقالات آماده انتشار)]
ع
عازم نیا، زهرا اثربخشی آموزش سرزندگی تحصیلی بر مطلوبیت اجتماعی و سازگاری اجتماعی دانش آموزان متوسطه [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 17-29]
عباسی، حسن امکان سنجی برنامه درسی تلفیقی در دروس علوم تجربی، علوم اجتماعی و تربیت بدنی دوره ابتدایی از نگاه معلمان و متخصصان برنامه درسی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 40-49]
عباسی، عفت مشارکت کنندگان برنامه ریزی درسی مدرسه محور، روایت یک دهه تجربه مدرسه ای ابتدائی [دوره 3، شماره 3، 1403]
عبدالرحمن ناصر، استبرق اعتیاد به اینترنت در دانش آموزان دختر متوسطه عراق: نقش کارکرد خانواده و سبکهای تربیتی والدین [(مقالات آماده انتشار)]
عجم، اعظم بررسی نقش دیدگاه دانشجویان نسبت به مؤلفههای برنامه درسی و ادراک شایستگی در خلاقیت هیجانی آنان [دوره 1، شماره 4، 1401]
عجم، علی اکبر بررسی نقش دیدگاه دانشجویان نسبت به مؤلفههای برنامه درسی و ادراک شایستگی در خلاقیت هیجانی آنان [دوره 1، شماره 4، 1401]
عراقیه، علیرضا ارائه الگوی برنامۀ درسی چندفرهنگی برای دوره دوم متوسطه (مطالعۀ موردیِ مدارس شهر تبریز) [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 79-102]
عطاپور، هاشم تحلیل محتوای موضوعی و روششناختی پایاننامهها و رسالههای تحصیلات تکمیلی رشتهی علوم تربیتی دانشگاه تبریز در فاصله سالهای 1376 - 1395 [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 1-16]
عظیمی آقبلاغ، احد تحلیل پدیدارشناسانهی تجارب زیسته آموزگاران از چالشهای آموزش در مدارس ابتدایی عشایری [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 33-49]
علی پور، محمد تجارب زیسته معلمان ابتدایی از اجرای ارزشیابی کیفی-توصیفی در آموزش مجازی دوران همه گیری کووید-۱۹: یک مطالعه پدیدارشناسانه [دوره 3، شماره 3، 1403]
غ
غریبی، حسن واکاوی موانع تحقق تفکر انتقادی در گستره تعلیم و تربیت [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 30-50]
غریب خواجه، عفت شناسایی و اولویت بندی روشهای بهسازی عملکرد معلمان ابتدایی برای ارائه آموزش الکترونیکی در شرایط کووید-19 [(مقالات آماده انتشار)]
فتحی، آیت اله امکان سنجی برنامه درسی تلفیقی در دروس علوم تجربی، علوم اجتماعی و تربیت بدنی دوره ابتدایی از نگاه معلمان و متخصصان برنامه درسی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 40-49]
فتحی، آیت اله اثربخشی آموزش مهارت های اجتماعی بر خودپنداره تحصیلی و احساس تعلق به مدرسه در دانشآموزان ابتدایی [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 51-64]
فتحی، آیت اله اثربخشی آموزش سرزندگی تحصیلی بر مطلوبیت اجتماعی و سازگاری اجتماعی دانش آموزان متوسطه [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 17-29]
فتحی واجارگاه، کورش سوء تفاهمات اساسی در رابطه با جنبش نو/ چند بسترسازی در مطالعات برنامه درسی (چیستی، چرایی و چگونگی) [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 1-13]
فرجی، زاهد چیره دستان در کلاسهای چندپایه: رمز ماندگاری معلمان با تجربه [دوره 3، شماره 3، 1403]
فرح بخش، ژیلا تحلیل محتوای کتب متوسطه اول و دوم بر اساس توجه به مشارکت سیاسی و دینی (مطالعه موردی: کتب مطالعات اجتماعی و جامعه شناسی) [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 65-77]
فریدونی، هوشنگ بررسی بدفهمی های دانش آموزان پایه هفتم در مورد برداشت آنها از مفهوم اعداد منفی در درس ریاضی [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 1-29]
فرمهینی فراهانی، محسن تحلیل پدیدارشناسانهی تجارب زیسته آموزگاران از چالشهای آموزش در مدارس ابتدایی عشایری [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 33-49]
فضلعلی زاده، رضا تاثیر یادگیری معکوس بر تفکر خلاق دانش آموزان پسر پایه پنجم دوره ابتدایی در درس علوم تجربی منطقه ٤ آموزش و پرورش شهر تهران [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 49-60]
فضلعلی زاده، رضا تاثیر مولفه های رویکرد انتقادی بر پیشرفت تحصیلی درس علوم تجربی پایه چهارم دانش آموزان دختر دوره ابتدایی تهران [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 51-67]
ق
قاسمی، سیدعلیرضا تجارب زیسته معلمان ابتدایی از اجرای ارزشیابی کیفی-توصیفی در آموزش مجازی دوران همه گیری کووید-۱۹: یک مطالعه پدیدارشناسانه [دوره 3، شماره 3، 1403]
قاسمیان، پروین تجارب زیسته دبیران از دلایل ناکارآمدی آموزش زبان انگلیسی در مقطع متوسطه [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 1-21]
قدوسی، سمیرا اثربخشی راهبردهای فراشناختی بر خودکارآمدی و باورهای انگیزشی در دانش آموزان با اختلالات یادگیری [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 1-10]
قصاب زاده، جواد آسیب شناسی برنامه ی درسی ریاضی دوره ی ابتدایی بر اساس مولفه های برنامه ی درسی [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 1-17]
ک
کربلایی کامران، سعیده وضعیت تمایل به استفاده از تکنولوژی در تدریس در میان معلمان زبان انگلیسی با رویکرد یادگیری تلفیقی [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 68-81]
کرد، حبیب مقایسه اثربخشی آموزش به روش استقرایی، کاوشگری، همیاری، بدیعه پردازی و سنتی بر میزان خلاقیت دانش آموزان [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 68-78]
کریمی، سیدبهاء الدین اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری شناختی و فراشناختی بر تفکر ارجاعی و یادگیری خودراهبر در دانشآموزان [دوره 1، شماره 4، 1401]
کوچکیان، زینب تحلیل محتوای کتب جامعهشناسی متوسطه دوم بر اساس الگوی خلاقیت گیلفورد [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 31-44]
م
ماشاالهی، میترا پیشبینی نگرانی براساس سازههای بهزیستی اجتماعی و خوشبینی در مادران کودکان با نارساییهای ذهنی و تحولی [(مقالات آماده انتشار)]
مایلی، امید تحلیل محتوای کتب جامعهشناسی متوسطه دوم بر اساس الگوی خلاقیت گیلفورد [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 31-44]
محمدی، الناز نقش واسطه ای اهمالکاری تحصیلی در رابطه بین علائم نارسایی توجه/ فزونکنشی و ضربآهنگ شناختی کند با عملکرد تحصیلی دانش آموزان دوره متوسطه اول [دوره 3، شماره 3، 1403]
محمدی، مهری شناسایی و رتبهبندی چالشهای آموزش در سیستم مدیریت یادگیری الکترونیکی دانشگاه تبریز از دیدگاه دانشجویان در شرایط کرونایی [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 14-32]
محمدحسنی، نسرین وضعیت تمایل به استفاده از تکنولوژی در تدریس در میان معلمان زبان انگلیسی با رویکرد یادگیری تلفیقی [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 68-81]
محمودی، فیروز طراحی مدل عوامل عاطفی موثر بر مشارکت معلمان ابتدایی در دوره های آموزش ضمن خدمت [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 37-57]
محمودی، فیروز مقایسه TPACK معلمان مدارس هوشمند و عادی و ارتباط آن با اضطراب فناورانه دانش آموزان متوسطه دوره اول شهر اردبیل [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 22-33]
محمودی، فیروز شناسایی و اولویت بندی روشهای بهسازی عملکرد معلمان ابتدایی برای ارائه آموزش الکترونیکی در شرایط کووید-19 [(مقالات آماده انتشار)]
محمودی بورنگ، محمد شناسایی شاخصها و مؤلفههای یادگیری مادامالعمر فراگیران : سنتزپژوهی براساس مدل روبرتس [دوره 3، شماره 4، 1403]
مدنی، سید احمد مروری بر نظریههای محتوا و انتخاب محتوا در ادبیات تخصصی حوزة مطالعات برنامة درسی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 75-90]
مدنی، سیدهادی تحلیل پدیدارشناسانهی تجارب زیسته آموزگاران از چالشهای آموزش در مدارس ابتدایی عشایری [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 33-49]
میری، مینو تجارب زیسته معلمان ابتدایی از اجرای ارزشیابی کیفی-توصیفی در آموزش مجازی دوران همه گیری کووید-۱۹: یک مطالعه پدیدارشناسانه [دوره 3، شماره 3، 1403]
مرادویسی، جهانگیر واکاوی موانع تحقق تفکر انتقادی در گستره تعلیم و تربیت [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 30-50]
مردان اربط، فاطمه بازنمایی تجارب زیسته معلمان ابتدایی از تربیت تمام ساحتی و راهکارهای تحقق آن : مطالعه ای به روش پدیدار شناختی [دوره 3، شماره 4، 1403]
میرزائی، فرزانه ارزشیابی برنامه درسی علوم تجربی پایه هشتم به روش خبرگی و نقادی تربیتی [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 95-128]
میرشکار، نرگس تدوین راهنمای عمل برنامهدرسی تلفیقی و اعتبارسنجی آن از دیدگاه معلمان [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 59-77]
میرعرب رضی، رضا بررسی میزان توجه به شاخص های اقتصاد مقاومتی در کتاب های درسی دوره ابتدایی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 61-74]
مرندی حیدرلو، مریم بررسی رابطه بین سواد رسانه ای با پرخاشگری فضای سایبری و تفکرانتقادی در بین دانشجویان دانشگاه تبریز [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 61-82]
مرندی حیدرلو، مریم بازنمائی معنائی ادراکات و توصیفات معلمان و مدیران از طرح جابر در مقطع ابتدائی و چالشهای فراروی آن [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 88-102]
مرندی حیدرلو، مریم بازنمایی تجارب زیسته معلمان ابتدایی از تربیت تمام ساحتی و راهکارهای تحقق آن : مطالعه ای به روش پدیدار شناختی [دوره 3، شماره 4، 1403]
مسلمی، فهیمه شناسایی مؤلفههای تفکر فلسفی لیپمن در کتاب داستان شازده کوچولو [دوره 3، شماره 4، 1403]
معافی، فاطمه زهرا بررسی میزان توجه به شاخص های اقتصاد مقاومتی در کتاب های درسی دوره ابتدایی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 61-74]
منصوری، سیروس تأثیر بازی واقعیت جایگزین بر مهارت حل مسئله دانش آموزان کلاس چندپایه [دوره 3، شماره 3، 1403]
مهدیزاده دایو، پریسا تدوین راهنمای عمل برنامه درسی تلفیقی پایه دوم ابتدایی [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 79-96]
مهدوی نسب، یوسف وضعیت تمایل به استفاده از تکنولوژی در تدریس در میان معلمان زبان انگلیسی با رویکرد یادگیری تلفیقی [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 68-81]
مهرپرور، مهری اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری شناختی و فراشناختی بر تفکر ارجاعی و یادگیری خودراهبر در دانشآموزان [دوره 1، شماره 4، 1401]
مهرجو، پروانه اثربخشی آموزش مجازی درس ریاضی بر خودکارآمدی، تفکرخلاق و مسئولیت پذیری دانشآموزان دختر پایه هشتم [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 45-57]
موحدی، محمد مقایسه اثر بخشی روش آموزش حضوری و مجازی بر یادگیری و یادداری دانش آموزان پسر دوره ابتدایی شهر قم [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 22-39]
موسوی، سیده سعیده پیشبینی مشغولیت تحصیلی دانشجویان بر اساس ادراک ازکلاس آنلاین، هیجانهای کلاسی و خودکارآمدی رایانه. [دوره 3، شماره 3، 1403]
ن
نادری، زلیخا موانع عدم تحقق اهداف برنامه درسی فارسی و نگارش دوره دوم ابتدایی [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 83-103]
نادریان، آرام واکاوی موانع تحقق تفکر انتقادی در گستره تعلیم و تربیت [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 30-50]
ناصری، فاطمه بررسی مؤلفههای فرهنگ عمومی در کتب فارسی دوره ابتدایی [دوره 1، شماره 3، 1401]
ناصری، فاطمه مقایسه اثر بخشی روش آموزش حضوری و مجازی بر یادگیری و یادداری دانش آموزان پسر دوره ابتدایی شهر قم [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 22-39]
ناظری، سروه جایگاه برنامه درسی پنهان بر تفکر ارجاعی و یادگیری خودراهبر در دانشآموزان [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 50-60]
نجاری، تراب تحلیل محتوای موضوعی و روششناختی پایاننامهها و رسالههای تحصیلات تکمیلی رشتهی علوم تربیتی دانشگاه تبریز در فاصله سالهای 1376 - 1395 [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 1-16]
نعمتی، شهروز نقش سازههای بخشش و نوع دوستی در پیشبینی بهزیستی روانشناختی: پژوهشی در حوزه نارساییهای ذهنی و تحولی [دوره 1، شماره 4، 1401]
نعمتی، شهروز عوامل موثر بر مشارکت فعال والدین در امر آموزش و پرورش و توانبخشی دانشآموزان با نیازهای ویژه [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 82-94]
نعمتی، شهروز اعتیاد به اینترنت در دانش آموزان دختر متوسطه عراق: نقش کارکرد خانواده و سبکهای تربیتی والدین [(مقالات آماده انتشار)]
نعمتی، شهروز پیشبینی نگرانی براساس سازههای بهزیستی اجتماعی و خوشبینی در مادران کودکان با نارساییهای ذهنی و تحولی [(مقالات آماده انتشار)]
نعمتی، شهروز مقایسه بهزیستی تحصیلی در بین دانشآموزان عادی و فلج مغزی [(مقالات آماده انتشار)]
نیکدل، فریبرز پیشبینی مشغولیت تحصیلی دانشجویان بر اساس ادراک ازکلاس آنلاین، هیجانهای کلاسی و خودکارآمدی رایانه. [دوره 3، شماره 3، 1403]
نیکنام، زهرا مشارکت کنندگان برنامه ریزی درسی مدرسه محور، روایت یک دهه تجربه مدرسه ای ابتدائی [دوره 3، شماره 3، 1403]
نیلی، محمدرضا ارزشیابی برنامه درسی علوم تجربی پایه هشتم به روش خبرگی و نقادی تربیتی [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 95-128]
نوری، حدیث رابطه بین سواد رسانهای با مهارت حل مسئله و تفکر انتقادی دانشجویان دانشگاه تبریز [(مقالات آماده انتشار)]
نوظهوربخشایش، مریم ارزشیابی وضعیت اجرای آموزش در دوره متوسطه اول شهر تبریز براساس ابعاد برابری دیجیتالی در شرایط کرونایی [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 18-32]
و
واحدی، شهرام اثربخشی روش های یاددهی-یادگیری مبتنی بر مغز بربهبود شرایط زمینه ای و انگیزشی یادگیری زبان انگلیسی [دوره 1، شماره 3، 1401]
وقاری زمهریر، زهرا انگیزش در آموزش بر خط: اثر کاربست الگوی طراحی انگیزشی کلر بر انگیزش دانش آموزان دبستانی در شرایط پاندومی کووید 19 [دوره 1، شماره 4، 1401]
ه
هاشمی، تورج اثربخشی روش های یاددهی-یادگیری مبتنی بر مغز بربهبود شرایط زمینه ای و انگیزشی یادگیری زبان انگلیسی [دوره 1، شماره 3، 1401]
ی
یاری قلی، بهبود شناسایی عوامل اثرگذار بر بروز و اجرای ارزشیابیهای کاذب در فرآیندهای آموزشی مدارس [دوره 3، شماره 4، 1403]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد